Gå til innhold

Førsteinntrykk fra Assassin's Creed 2


slimtrophy6345

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående den hidden blade tingen som jeg nevnte i stad.

 

 

Dette er et bilde fra introen til spillet, syntes klart at Lucy mangler en finger

533197.jpeg

Har ikke bilde fra noen andre sener i spillet, men en kamerat mener bestemt at hun har alle fingerne i behold senere i spillet og når jeg prøver å sjekke så ser jeg ikke at hun mangler noen. Feil fra Ubisoft, bildet som lyver eller har hun ikke finger i resten av spillet også?

 

Lenke til kommentar
Angående den hidden blade tingen som jeg nevnte i stad.

 

 

Dette er et bilde fra introen til spillet, syntes klart at Lucy mangler en finger

533197.jpeg

Har ikke bilde fra noen andre sener i spillet, men en kamerat mener bestemt at hun har alle fingerne i behold senere i spillet og når jeg prøver å sjekke så ser jeg ikke at hun mangler noen. Feil fra Ubisoft, bildet som lyver eller har hun ikke finger i resten av spillet også?

Hun hadde alle fingra heletiden, husker det fra enern, hun bare bøyer den ene fingeren for å vise at hun var assassin.

Lenke til kommentar
Angående den hidden blade tingen som jeg nevnte i stad.

 

 

Dette er et bilde fra introen til spillet, syntes klart at Lucy mangler en finger

533197.jpeg

Har ikke bilde fra noen andre sener i spillet, men en kamerat mener bestemt at hun har alle fingerne i behold senere i spillet og når jeg prøver å sjekke så ser jeg ikke at hun mangler noen. Feil fra Ubisoft, bildet som lyver eller har hun ikke finger i resten av spillet også?

Hun hadde alle fingra heletiden, husker det fra enern, hun bare bøyer den ene fingeren for å vise at hun var assassin.

 

Da så :), da er alt fint, slipper jeg å tenke på at det var en idiotisk feil i spillet og heller fortsetter å nyte det som er for meg årets spill.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg dette spillet for litt siden nå. Og har nå runnet spillet og inntrykket mitt av spillet var bra. Det er mye bedre en 1'ern, og her har ubisoft laget mange detaljer. Informasjon om masse rart osv.

 

Her må du jo også oppgradere villaen, kjøpe våpen, rustning osv, syntes dette er et kjempe spill fra ubisoft sin side. Tror ettersom jeg har spilt slutten av spille at det kan komme en 3`er, hvis ikke blir slutten litt rar syntes jeg :) Men vi får håpe på det beste, og en 3`er.

 

Kjempe spill !

Lenke til kommentar
Kjøpte meg dette spillet for litt siden nå. Og har nå runnet spillet og inntrykket mitt av spillet var bra. Det er mye bedre en 1'ern, og her har ubisoft laget mange detaljer. Informasjon om masse rart osv.

 

Her må du jo også oppgradere villaen, kjøpe våpen, rustning osv, syntes dette er et kjempe spill fra ubisoft sin side. Tror ettersom jeg har spilt slutten av spille at det kan komme en 3`er, hvis ikke blir slutten litt rar syntes jeg :) Men vi får håpe på det beste, og en 3`er.

 

Kjempe spill !

Det ble vel sånn halveis bekfreftet fra Ubisoft at det skulle bli en triologi når 1'nern kom ut.

Lenke til kommentar

Halla ;) Har et problem med Assassins Creed!

 

Har samlet inn alle codex arkene, og står foran Mario og alle assassins, og jeg har gjort ferdig kartet, men jeg kommer liksom ikke videre, det skal være et kart av verden. Men det må være en bug i spillet eller no.

 

Noen som kan hjelpe, sikkert flere som har samme problemet!

Jeg vil gjerne fått rundet spillet!

Lenke til kommentar
Halla ;) Har et problem med Assassins Creed!

 

Har samlet inn alle codex arkene, og står foran Mario og alle assassins, og jeg har gjort ferdig kartet, men jeg kommer liksom ikke videre, det skal være et kart av verden. Men det må være en bug i spillet eller no.

 

Noen som kan hjelpe, sikkert flere som har samme problemet!

Jeg vil gjerne fått rundet spillet!

 

 

Har du prøvd å sette på eagle vision? Da skal kartet komme frem ;)

 

 

Har det ;) Det er jo et kart av verden, har satt det sammen riktig, det vet jeg, har slitt no i snart en ukes tid, irriterer vettet til meg.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...