Grreven Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Heisann! Har nylig fått et multimodem fra Telenor. En ZyXel P-2602HWT-F3. Tenkte jeg skulle fikse noen porter slik at jeg kan f.eks. hoste spill på Warcraft III. Har ingen anelse hva jeg må gjøre, har bare skjønt sånn halveis hva man skal. Finner heller ingen guider til mitt spesifike modem/router. Om noen kan hjelpe meg litt her, så setter jeg stor pris på det ! Takker for alle svar Mvh ©Grreven© Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 har du sett på portforward.com? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 http://portforward.com/english/routers/por...2H-D1Aindex.htm Finn det programmet du skal fikse ;-) (Default Brukernavn og pass er Brukernavn: Admin | Passord:(Ingenting som la det stå tomt) ) Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 har du sett på portforward.com? Ja, de har til andre routere, men ikke min. Dessuten så tror jeg de har endret på siden, for når jeg prøver å gå inn på en tilfeldig router, så sender de meg til info om hva portforwarding er. Kan hende jeg har gjort noe galt men... Uansett så er den ikke der Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Sjekk linken min. men er samma hvilken P-2602HW ruter du tar siden de har grafisk likt Firmware Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Sjekk linken min. men er samma hvilken P-2602HW ruter du tar siden de har grafisk likt Firmware Ok, takker for linken ! Bare en liten ting. Vet du om det bare er å skrive " Warcraft III " som navn på porten? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Kall den hva du vill ;-) har 0 og si hva dne heter Endret 18. november 2009 av Submit Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Kall den hva du vill ;-) har 0 og si hva dne heter Tusen takk, fikk til tilslutt ! Men måtte gå litt dypere inn i saker og ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå