mesha Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Nettopp fått meg Nokia E71 hvor jeg da har satt opp både mail og kalender synkronisering. Jeg har aldri hatt 3G før så det jeg lurer på er hvor mye koster det sånn ca i det ene øyeblikket man sykroniserer både mail og kalenderen? Dette måles vel i kb antar jeg. Jeg er student atm og tør ikke å satse på alt for mye på 3G dersom jeg skulle få en stor regning. Jeg vet det er avhengig hvor ofte man synkronisering og hvor mange/store mailer man tar imot, men la oss si jeg velger å synkronisering bare en gang til dagen. Mitt spørsmål er sikkert et vanskelig spørsmål å svare på, så hvor mye får du ca i regning på bruk av 3G? En kompis av meg har en datamåler (app til HTC Hero) fra OneCall som viser hvor mye data han har sendt og hvor mye han har igjen av det han har betalt for. Finnes det en slik app til Symbian, Nokia E71? Endret 18. november 2009 av mesha Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 hvilken opeartør har du ? er enkelte som har fastpris (telenor/netcom osv) slik at du kan slappe av litt ihvertfall, men er usikker på hvor mye datatrafikk som går ved synkronisering.. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) På SE sine telefonar er det ei oversikt over tid og kostnad, der ein f.eks. kan sjå kor lang siste samtale var, og kor lenge ein har ringt totalt. Her kan eg også sjå kor mange kb eg lasta opp eller ned ved siste oppkopling, og totalt for alle økter. Desse teljarane kan nullstillast, dermed kan eg finne ut kor mykje eg har sendt og motteke på ein dag, ei veke, månad osv. Eg veit ikkje om Nokia har dette, men tykkjer det er rart om telefonane ikkje har denne mogelegheita. Endret 18. november 2009 av torbjornen Lenke til kommentar