jbe Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har messenger i XP, og sliter med å hindre at jeg automatisk bli logget på uten å skrive passord... Hvordan kan jeg "slå av" automatisk pålogging i MSN messenger? Lenke til kommentar
jbe Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 får ikke opp det vinduet der det står... den logger automatisk på med en gang... Tror man må gjøre noen endringer i brukerkontoer, men jeg vet ikke hva... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 1. Logg på (auto) 2. Opp på Fil-meny. Trykk Logg av. 3. Nederst på pålogginsvinduet står det: Klikk her for å logge på med en annen brukerkonto. Trykk her. 4. Skriv inn opplysninger, men sørg for at check-boxen ikke er merket av... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 logg på MSN så går du på verktøy eller noe sånt så blar du deg igjennom så ser du at du kan velge om du vil ha automatisk pålogging når du slår på maskinene eller ikke! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Logg deg på messenger, velg <verktøy>-<alternativer>-<generelt>. Der kan du bestemme om du vil at messenger skal starte når du skrur på maskina, samt koble seg automatisk til når du er tilkobla internett. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Feilpostet i annet om data, passer under programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg