Pc96 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei! Jeg har en toyota rav4 2002, svart, ingenting er gjort med bilen altså den er helt orginal. Noen som har tips til hva som kan gjøres for å få den litt kulere,? Har tenkt å lakere kalipperene røde. Hva synest dere er fint på en slik bil eller som kan gjøres?? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Heisann. En Rav4 ville jeg aldri stylet noe særlig. Men fine felger og litt soting er lov da Er vel sikkert greit nok å lakkere kalipperne også, bare ikke røde. Det er min mening, anyway... -Simen Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 ja, jeg vil ikke at bilen skal se ut som noe "pyntet juletre" heller da, om du skjønner hva jeg mener, bare litt sånt smått da. Var litt usikker på rød da, men tips til hvilken farge(på calipperne)?? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 ja, jeg vil ikke at bilen skal se ut som noe "pyntet juletre" heller da, om du skjønner hva jeg mener, bare litt sånt smått da.Var litt usikker på rød da, men tips til hvilken farge(på calipperne)?? Svart kanskje. Men hvilken farge er det på listene dine? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Arctic Truck kufanger med 2x1000-metere Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Her er et bilde av bilen: Kufanger hadde vert kult ja! Men er det ikke mye styr for å godkjenne det? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Er nok litt styr å få godkjent det hos biltrangsynet tenker jeg ja Sjekk denne: http://www.cardomain.com/ride/712878 Synes alt på den er temmelig tøft unntatt de store felgene. Edit: Og bakenden er det gjort litt for mye med. Endret 20. november 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå