Machomannen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har tenkt å skaffe meg en kjempedigg lenestol, men har gått rundt og sett og det ser ikke ut til å være noen akutelle på butikkene her i nærheten. Har dere noen forslag? Vet dette er litt random btw Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 tipset er å gå innom alle møbelbutikker du vet om og sitt i alle de forskjellige stolene de har for å finne en som passer deg. Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 tipset er å gå innom alle møbelbutikker du vet om og sitt i alle de forskjellige stolene de har for å finne en som passer deg. Joa, men om noen vet om noen liksom Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 jeg liker glasgow modellen som bohus solgte før, vet ikke om den er i salg enda. og så er jo poenget her at du ikke nødvendigvis liker det samme som meg. hva er dine ønsker til en slik stol? skal den være i skinn eller microfiber eller annet? skal den være veldig myk eller ha harde puter? vil du ha en som snurrer eller står på bein? klassisk ørelappstol kanskje? lazyboy? med krakk? massasje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå