Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få en jente til å bli "interessert"?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt på 19 år som går siste år på videregående.

Jeg har truffet en jente som jeg liker, har snakket med henne noen ganger.

Så jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å få henne interessert hvis hun ikke skulle være det fra før. Vi går forresten på samme skole.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg er en gutt på 19 år som går siste år på videregående.

Jeg har truffet en jente som jeg liker, har snakket med henne noen ganger.

Så jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å få henne interessert hvis hun ikke skulle være det fra før. Vi går forresten på samme skole.

Altså hvor lenge har du kjent denne her jenta? om du vil få en jente til å like deg så ikke overdriv. Snakk med henne vis at du liker henne, prøv å ta kontak over msn, facebook! Hvis hun ser du liker henne så kanskje begynner hun å like deg også hvis hun ikke gjør det allerede. Ha selvtillit! Ikke vær noe du ikke er, vær deg selv liksom. Prøv ihvertfall å ta kontak med henne utenfor skolen. Be henne med kanskje ut på kino eller noe sånt. Jeg vet ikke om det er aktuelt eller om det er noe du aldri kunne finne på å gjøre. Ta ihvertfall kontakt over facebook se hvordan hun svarer til deg. Du legger fort merke til om det er noe du burde gå videre med eller om du skal gi opp! :)

Masse Lykke til! Husk du har ikke noe å tape bare vinne så kjør på!

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om ting man plutselig kan skrive på facebook?

Kjenner henne ikke så veldig godt, men er villig til å prøve noe.

Ja, hva med å begynne med noe enkelt som hei , hva skjer. osv samtalen går jo videre. Jeg ble så glad da en gutt jeg likte tok kontakt over facebook.Hvis du ikke liker facebook chatten så kan du jo spørre om MSN adressa hennes.. Ta det derfra! du trenger ikke å tenke på så mye som du skal si til henne bare la det gå naturlig! :)

Lenke til kommentar

Enig med det mange her allerede har sagt. Ta kontakt, gi noen komplimenter (HUSK: de bør ikke virke tilgjorte og falske. :p) Hvis du ikke kjenner henne så godt kan du jo f.eks. sende henne en privat melding på facebook hvor du spør om du kan få msn'en hennes. Det viser jo ganske tydelig at du er interessert. :) Så kan dere snakke litt på msn. Du merker jo ganske fort om hun er interessert tilbake ut i fra om hun svarer deg fort/snakker mye/tar initiativ til å starte samtale.

Høres litt teit ut, men tror det er veldig mange forhold i dag som begynner med facebook/msn. :p Var sånn kjæresten min og jeg ble sammen hvert fall. Han fant msn'en min på facebook, fordi han syntes jeg var "interessant". Vi snakket mer og mer, og vennskapspraten gikk etterhvert over til litt mer flørt. Til vi til slutt fortalte hverandre at vi hadde følelser for hverandre, og begynte å henge sammen utenom msn også. :p Og nå har vi vært veldig lykkelige sammen i snart et og et halvt år <3

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bumper denne.

Jeg vet ikke helt om hun er så veldig interessert, ellers så er det bare jeg som er elendig på kroppsspråk og signaler.

Hun har forresten lagt meg til på både facebook og msn. Treffer henne noen ganger i uken utenom skoletid med noen andre, men jeg vet ikke helt, vet ikke om hun er sjenert eller hva det er. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, har kanskje tenkt å be henne ut på noen greier som ikke er om så alt for lenge... :hmm:

Lenke til kommentar

Når man lurer, så må man finne ut av det. Og beste måten til å finne ut av det på er å prøve seg. :) Nå veit jeg ikke hva de greiene som er om ikke altfor lenge er, men spør om hun vil bli med. Spør på en måte som ikke gir det date-stempelet helt med en gang.. Noe ala "Hei, jeg skal på xxxxxx neste helg.. Du burde bli med"

Ingen grunn til å gå rundt å lure, hvis du kan la være. ;)

Lykke til

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest Blæblæblæ

Jeg har begynt og like en jente, jeg har kjent henne veldig lenge og har holdt på med henne lenge... Men i det siste har hun begynt og holde på med en annen gutt noen som vet hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Blæblæblæ

Jeg har begynt og like en jente, jeg har kjent henne veldig lenge og har holdt på med henne lenge... Men i det siste har hun begynt og holde på med en annen gutt noen som vet hva jeg skal gjøre?

Jeg er bare 15 år også så jeg kan ikke gjøre like mye som voksne.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Så jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å få henne interessert hvis hun ikke skulle være det fra før.

Nei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest simenam1

Snakk med henne vis at du liker henne, prøv å ta kontak over msn, facebook!

Funker ikke alltid å snakke med hun der heller, sa "hallo :)" 20 sekunder etterpå logga hu av :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...