martingee Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei. Jeg holder på å lage et forum i java. Noen som vet om noen templates som jeg kan bruke til å jobbe utifra? Lenke til kommentar
___ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei. Jeg holder på å lage et forum i java. Noen som vet om noen templates som jeg kan bruke til å jobbe utifra? Tenker du på domenemodell? Werner Lenke til kommentar
martingee Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Hei. Jeg holder på å lage et forum i java. Noen som vet om noen templates som jeg kan bruke til å jobbe utifra? Tenker du på domenemodell? Werner Nei. Jeg tenkte mer på kode. Koden i seg selv er ikke så forferdelig viktig, men er litt usikker på hvordan strukturen i koden skal se ut. Hvilke klasser og servlets jeg trenger og hvordan disse i hovedtrekk skal se ut. Jeg bruker en Page.java klasse for å implementere design/html. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei. Jeg holder på å lage et forum i java. Noen som vet om noen templates som jeg kan bruke til å jobbe utifra? Gå til www.sourceforge.net og søk etter "+java +forum" . Da finner du en hel del tenker jeg ... http://sourceforge.net/search/?type_of_sea...p;search=Search Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå