Too Tall Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei! Har nettopp kjøpt HTC's nye HD 2 og er godt fornøyd med den. Men det er et par "problemer" jeg gjerne skulle hatt hjelp til å løse: For det første lurer jeg på om det er noen god oversikt om man bruker trådløst nett/wlan eller 3g/hsdpa? Bruker den medfølgende operanettleseren som jeg synes er bra, men der er det ingen mulighet til å velge hvilken tilkobling man skal bruke? Eventuelt se hvor mye som er lastet ned via 3g nett? En annen ting er at det brukes proxy på trådløs nett på skolen min. På en vanlig pc må jeg gå i nettleseren, logge på med brukernavn og passord, sette på "automatisk oppdag mellomtjener-instillinger", lukke nettleseren, så åpne den igjen for å kunne surfe. Har prøvd dette på mobilen, men uten hell. Finner ikke hvor jeg kan innstille proxy Også er det den siste tingen. Må man virkelig gå på innstillinger>annet>oppgavebehandling for å få den opp? ER det ingen hurtigknapp for å få opp oppgavebehandling? Vet at det kanskje ikke er veldig mange som har denne mobilen nå, men platformen er jo brukt av flere andre merker/mobiler Takk for svar Lenke til kommentar
bat0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei! Har nettopp kjøpt HTC's nye HD 2 og er godt fornøyd med den. Men det er et par "problemer" jeg gjerne skulle hatt hjelp til å løse: For det første lurer jeg på om det er noen god oversikt om man bruker trådløst nett/wlan eller 3g/hsdpa? Bruker den medfølgende operanettleseren som jeg synes er bra, men der er det ingen mulighet til å velge hvilken tilkobling man skal bruke? Eventuelt se hvor mye som er lastet ned via 3g nett? En annen ting er at det brukes proxy på trådløs nett på skolen min. På en vanlig pc må jeg gå i nettleseren, logge på med brukernavn og passord, sette på "automatisk oppdag mellomtjener-instillinger", lukke nettleseren, så åpne den igjen for å kunne surfe. Har prøvd dette på mobilen, men uten hell. Finner ikke hvor jeg kan innstille proxy Også er det den siste tingen. Må man virkelig gå på innstillinger>annet>oppgavebehandling for å få den opp? ER det ingen hurtigknapp for å få opp oppgavebehandling? Vet at det kanskje ikke er veldig mange som har denne mobilen nå, men platformen er jo brukt av flere andre merker/mobiler Takk for svar Og om man kan få æ, ø og å på tastaturet uten å måtte holde inne "a" f.eks Hadde vært supert! Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Ja, helt enig! Håper Htc får gjort noe med det ved neste oppdatering Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Og om man kan få æ, ø og å på tastaturet uten å måtte holde inne "a" f.eks Hadde vært supert! Fingerkeyboard kan jeg anbefale hvis de norske bokstavene er virkelig nødvendige http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=487677 Endret 18. november 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Fant foresten svar på et av mine "problemer": http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638 Står som nummer 8 der. En letter måte å komme til oppgavebehandler Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette? Foresten, hvor blir det av mailene etter jeg har lest dem? De forsvinner jo bare? Lenke til kommentar
bat0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei! Har nettopp kjøpt HTC's nye HD 2 og er godt fornøyd med den. Men det er et par "problemer" jeg gjerne skulle hatt hjelp til å løse: For det første lurer jeg på om det er noen god oversikt om man bruker trådløst nett/wlan eller 3g/hsdpa? Bruker den medfølgende operanettleseren som jeg synes er bra, men der er det ingen mulighet til å velge hvilken tilkobling man skal bruke? Eventuelt se hvor mye som er lastet ned via 3g nett? Trenger også hjelp med den, slik at man slipper å få mob regning opp til skyene Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Fant et program som holdr styr på megabytene. Testet det selv, og det fungerer bra. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=586512 Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Om dere vil stanse trafikk helt kan Modaco Nodata hjelpe dere.Der kan du blokkere HELT de tilkoblingene som bruker penger.En enkel måte og være sikker på att mobilen bruker wlan på når den er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå