RamGuy Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er det noen som vet om det er noen reelle forskjeller på ESET NOD32 Home og Business utgaven? De er til en hver tid tilgjengelig i samme versjonnummer, oppdateringer kommer helt likt, utseende og UI er kliss likt og begge finnes i både 32bit og 64bit utgave? Har nemlig prøvd ut trial av begge og kunne egentlig ikke se eller merke noen som helst forskjell, på verken innstillinger eller noe annet. Har nå bestemt meg for at jeg ikke trenger noen brannmur og skal kjøre kun antivirus og da havner jeg på NOD32 som er det mest ressurseffektive av samtlige jeg har prøvd meg med, selv om jeg var godt fornøyd med Norton Internet Security 2010, som jeg faktisk får gratis så ble det litt overfladisk og ekstra mye knoting med brannmur enn hva jeg ser poenget med, så da blir det kun antivirus og jeg foretrekker stort sett NOD32 fremfor Norton på dette området da NOD32 er veldig anonym og lett å ha med å gjøre! Grunnen til at jeg spør er at fordi jeg får NOD32 Business endel rimeligere enn Home? Noe som for meg virker veldig merkelig? Jeg kan få en 5-10 bruker, 3års lisens av business til ca 600kr, mens 3 bruker, 3år Home koster nærmere 800kr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå