m0g1e Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Fra jeg var liten på hytta vår fant jeg en Pelican BR 40 med blå tupp Jeg ble overrasket over hvor godt det visket vekk penn-blekket som jeg skrev. Har nå vært på Sit-Tapir her i Trondheim og finner ikke en eneste tilsvarende god blekkviskelær som de "gode gamle" blå endene. Vil tro det var en god kombinasjon av akkurat den pennen og blekkviskelæret som gjorde susen. Det er eksamen snart og en slik en kan være god å ha. Så fremt de fungerer like godt som de jeg husker Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Anybody? It's a crisis!! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Sjekk bokhandlere og kontorutstyrbutikker (ala Binders). Eller bruk Blanko Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så fremt eg kan huske fungerar dei ikkje spesielt bra, ser betre ut om du berre stryker det som er feil. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Støtter HValder her. Holder å sette en strek over. Grafer etc bruker man gjerne blyant på, så der kan du bruke vanlig viskelær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå