fox Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hei! Veit noen hvor jeg kan kjøpe lue i knallfarge? Ensfarge lue altså. JEg vil gjerne ha 3-4 forskjellige luer med knallblå, grønn, rosa og gul Gjerne butikk i utland med lavpris, ukjent merke altså. Takk Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Tror kanskje topman har beanies i farger? Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Takk for svaret, fant en par kule luer der. Bare synd at jeg har bestilt en god del luer fra ebay igår. 6 luer for 200kr. Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Takk for svaret, fant en par kule luer der. Bare synd at jeg har bestilt en god del luer fra ebay igår. 6 luer for 200kr. Damn, link? Lenke til kommentar
Mollymor Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Ebay er helt fantastisk.. meeget billig og meeget vanedannende Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Vet tråden er gammel, men har en bra side. www.e4hats.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå