Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syntes dere om jenter med mindre pupper?

Gjest J18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg spiller pupper ingen rolle i valg av dame. Som flere har nevt så er det heller helheten jeg ser på. Mine kriterier på damer går heller på utstråling og hvorvidt jeg blir tent av henne.

Kjæresten min nå har ikke noen store bryster, men de passer perfekt til kroppen og hun har en utrolig søt utstråling som gjør meg glad hver gang jeg ser henne :)

Lenke til kommentar

For min egen del så har størrelsen på puppene ingenting å si for om jeg synes en jente er attraktiv. :)

Jeg skal være så moden at jeg henviser til "av 10 skalaen":p

En 8er med b-cup vil fortsatt være en 8er om hun hadde C eller D.

Og en 9er ville vært en 9er selv om hun hadde hatt A-cup fremfor b eller c.

Det viktigste er egentlig at Jenta ikke har komplekser, for det kan fort bli slitsomt.

Lenke til kommentar
Aldri hatt noe til overs for pupper, aldri skjønt hva som er det helt store med det.

Er jeg bög?

Nei selfølgelig er du ikke det bare pågrunn av du ikke har vært spessielt intrisert i pupper. Tenner du på jenter da?

Folk liker forskjellige ting ved jenter, slik er det, sånn kommer det til å være.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar
Aldri hatt noe til overs for pupper, aldri skjønt hva som er det helt store med det.

Er jeg bög?

Nei selfølgelig er du ikke det. Tenner du på jenter da?

Folk liker forskjellige ting ved jenter, slik er det, sånn kommer det til å være.

Er det en selvfølge at jeg ikke er bög? Forklar gjerne.

Men, for å svare på oppfølgerspørsmålet ditt; jeg tenner på mye rart, inkludert jenter som jeg finner attraktive. Kanskje i mindre grad nå enn før, må være tenåringshormonene mine som gjør at jeg plutselig har en fascinasjon for penis. Ble litt feil av meg å formulere det som et spørsmål, egentlig. Mente vel å påpeke at jeg har latente bögtendenser.

On-topic: Har ingen formening om det, men tror ikke så mange bryr seg nevnverdig.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg holder ogsA pA med en jente som ikke har de stOrste puppene men rumpen hennes dekker over det med glathet.. mmm.. jeg fOler jeg var mer giret pA pupper i mindre alder men nA er rumpa mye viktigere, og den kan jo jenter *lett* fikse med trenings Ovelser..

Lenke til kommentar
Gjest Gjestegjest

Anonym gjestemann (meg) foretrekker små pupper. Er de større enn det som får plass i hånden min, er de egentlig bare til bry. For meg er faktisk ikke utseende så viktig i det hele tatt. Det jeg ser etter i et perfekt par med pupper er responsen jeg får fra jenten jeg koser på - desverre er konsekvensene av puppekos programmert (les: begrenset) av hva jenten synes om sine egne pupper.

Men siden denne tråden handlet om utseende, er konsistensen viktigst, etterfulgt av form. Siden størrelsen kommer sist på listen min, forundrer det meg om at det er det jenter fikserer på.

Jeg har vært bortpå en del av det finere kjønn (skryting fra mr. anonym, lol), og har bare møtt ett par pupper som jeg ikke likte - dette var da pga hun fikk ingen nytelse what-so-ever. Hun forklarte det som at jeg kunne like så godt kost på knærne hennes. For min skyld kunne hun da heller hatt knær på brystet :/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...