Sameboe Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Heller små og faste enn store og hengende Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Store er som regel kun fine å se på mens de er pakka inn! Derfor liker vi de litt mindre når de er avkledd =) Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 For meg spiller pupper ingen rolle i valg av dame. Som flere har nevt så er det heller helheten jeg ser på. Mine kriterier på damer går heller på utstråling og hvorvidt jeg blir tent av henne. Kjæresten min nå har ikke noen store bryster, men de passer perfekt til kroppen og hun har en utrolig søt utstråling som gjør meg glad hver gang jeg ser henne Lenke til kommentar
Yahmaan Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 For min egen del så har størrelsen på puppene ingenting å si for om jeg synes en jente er attraktiv. Jeg skal være så moden at jeg henviser til "av 10 skalaen" En 8er med b-cup vil fortsatt være en 8er om hun hadde C eller D. Og en 9er ville vært en 9er selv om hun hadde hatt A-cup fremfor b eller c. Det viktigste er egentlig at Jenta ikke har komplekser, for det kan fort bli slitsomt. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Store er som regel kun fine å se på mens de er pakka inn! Derfor liker vi de litt mindre når de er avkledd =) støtter den. bra sagt! Lenke til kommentar
Dr.E Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jenta mi har store. men jeg bryr meg ikke veldig... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Aldri hatt noe til overs for pupper, aldri skjønt hva som er det helt store med det. Er jeg bög? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Aldri hatt noe til overs for pupper, aldri skjønt hva som er det helt store med det. Er jeg bög? Kind of. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Aldri hatt noe til overs for pupper, aldri skjønt hva som er det helt store med det. Er jeg bög? Nei selfølgelig er du ikke det bare pågrunn av du ikke har vært spessielt intrisert i pupper. Tenner du på jenter da? Folk liker forskjellige ting ved jenter, slik er det, sånn kommer det til å være. Endret 21. november 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Aldri hatt noe til overs for pupper, aldri skjønt hva som er det helt store med det. Er jeg bög? Nei selfølgelig er du ikke det. Tenner du på jenter da? Folk liker forskjellige ting ved jenter, slik er det, sånn kommer det til å være. Er det en selvfølge at jeg ikke er bög? Forklar gjerne. Men, for å svare på oppfølgerspørsmålet ditt; jeg tenner på mye rart, inkludert jenter som jeg finner attraktive. Kanskje i mindre grad nå enn før, må være tenåringshormonene mine som gjør at jeg plutselig har en fascinasjon for penis. Ble litt feil av meg å formulere det som et spørsmål, egentlig. Mente vel å påpeke at jeg har latente bögtendenser. On-topic: Har ingen formening om det, men tror ikke så mange bryr seg nevnverdig. Endret 21. november 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Beklager, min feil. Det jeg mente å si var at du er ikke homofil selvom du ikke liker pupper noe særlig. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Så lenge de ser brae ut spiller det ingen rolle Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Veldig lite viktig.. Pupper er pupper. Så lenge de ikke henger ned i gulvet er det heller lite å klage på Edit: Liker små pupper jeg Endret 22. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg liker pupper, men jeg har sett mange eksempler på sexy jenter som er søte i ansiktet, har en søt rumpe og fin mage f. eks. Så ja, sexy jenter med små pupper, det finnes en del en av de. Lenke til kommentar
Sanjar Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Brøsta er ikke store nok før du blir slått i svime når hun får orgasme. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 ansiktet er det som har mest og si, også en stram og veltrent kropp uten synlige muskler. jenter med flott kropp har sjeldent store pupper men, syns ikke dette gjør noe, viss de er får store så er det bare til bry Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jenten jeg driver på med nå har ikke spesielt store pupper, men de er nyydelige Så for meg har ikke størrelsen på puppene spesielt mye å si! Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg holder ogsA pA med en jente som ikke har de stOrste puppene men rumpen hennes dekker over det med glathet.. mmm.. jeg fOler jeg var mer giret pA pupper i mindre alder men nA er rumpa mye viktigere, og den kan jo jenter *lett* fikse med trenings Ovelser.. Lenke til kommentar
AndersHS Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Som mange har påpekt før, er ikke størrelsen det aller viktigste, det er viktigere med form og fasthet. Er de for store har de en tendens til å henge= not nice. Lenke til kommentar
Gjest Gjestegjest Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Anonym gjestemann (meg) foretrekker små pupper. Er de større enn det som får plass i hånden min, er de egentlig bare til bry. For meg er faktisk ikke utseende så viktig i det hele tatt. Det jeg ser etter i et perfekt par med pupper er responsen jeg får fra jenten jeg koser på - desverre er konsekvensene av puppekos programmert (les: begrenset) av hva jenten synes om sine egne pupper. Men siden denne tråden handlet om utseende, er konsistensen viktigst, etterfulgt av form. Siden størrelsen kommer sist på listen min, forundrer det meg om at det er det jenter fikserer på. Jeg har vært bortpå en del av det finere kjønn (skryting fra mr. anonym, lol), og har bare møtt ett par pupper som jeg ikke likte - dette var da pga hun fikk ingen nytelse what-so-ever. Hun forklarte det som at jeg kunne like så godt kost på knærne hennes. For min skyld kunne hun da heller hatt knær på brystet :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg