Gå til innhold

Ny mobiltelefon under 1500kr.

ltdata

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er på jakt etter en mobiltelefon til under 1500kr. Jeg bruker kontaktkort (lebara)

Jeg krever ikke så mye funksjoner på mobilen. Men jeg har i det siste blitt interresert i sjakk og ønsker at det skal være mulig å laste ned og spille dette på mobilen. mobilen bør også være enkel i bruk og trenger ikke mange ekstra funksjoner. Kamerafunksjonen bryr jeg meg ikke om.

Noen tips om hvilke telefoner som er bra og som har mulighet for å laste ned å spille sjakk på? Jeg har tidligere brukt Nokia og har vært fornøyd. Så Nokia tips foretrekkes.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg er på jakt etter en mobiltelefon til under 1500kr. Jeg bruker kontaktkort (lebara)

Jeg krever ikke så mye funksjoner på mobilen. Men jeg har i det siste blitt interresert i sjakk og ønsker at det skal være mulig å laste ned og spille dette på mobilen. mobilen bør også være enkel i bruk og trenger ikke mange ekstra funksjoner. Kamerafunksjonen bryr jeg meg ikke om.

Noen tips om hvilke telefoner som er bra og som har mulighet for å laste ned å spille sjakk på? Jeg har tidligere brukt Nokia og har vært fornøyd. Så Nokia tips foretrekkes.

forslag1

forslag2

forslag3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...