starfre77 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 hei!jeg skal muligens flytte til en større leilighet og vet at det er en parabolantenne der på veggen som brukes til dreambox. I dag bruker jeg Canal digital hd pvr til kabel, men vurdrer og kjøpe Canal digital hd pvr til parabol. men passer det å koble denne pvr dekoderen på denne typen parabol?avhenger om den står stille eller er motorisert eller retning den står i sikkert. men hva med tilkoblingene opp til antenna? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Antennen må rettes mot Thor satelittene. Spør hvilke kanaler de har sett på før. For full funksjonalitet må man nå ha to separate kabler fra antenne til mottaker. Hodet må da kanskje byttes. Lenke til kommentar
starfre77 Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Antennen må rettes mot Thor satelittene. Spør hvilke kanaler de har sett på før.For full funksjonalitet må man nå ha to separate kabler fra antenne til mottaker. Hodet må da kanskje byttes. ok. da kjøper jeg heller en splitter ny antenne med dekoderen + at jeg får gratis montering på antenna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå