Gå til innhold

Paranormal activity - SPOILERS!

Spartan

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett denne stusser jeg over bl.a. at denne spøkelseseksperten som besøkte paret aldri bidra på noen som helst måte til filmen utenom å si noe ord i begynnelsen og et kort "etterbesøk".

Hvorfor turte han ikke å gå inn i boligen ved det siste besøket ? Hvorfor kontaktet han dem ikke per telefon (siden han var så redd å gå inn) ?

I dette hele tatt, her er det en løs tråd blant mange flere.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er klar over at dette bare er en film? på lik linje med blair witch project filmene?

At det er en film betyr jo nettopp at alt er basert på et manus/historie. Ingenting er dermed tilfeldig. Så hvorfor da denne løse tråden ? Eller betyr det noe for filmen at spøkelseseksperten selv er redd ?

Lenke til kommentar
er klar over at dette bare er en film? på lik linje med blair witch project filmene?

At det er en film betyr jo nettopp at alt er basert på et manus/historie. Ingenting er dermed tilfeldig. Så hvorfor da denne løse tråden ? Eller betyr det noe for filmen at spøkelseseksperten selv er redd ?

Som jeg svarte litt lenger opp synes jeg ikke det er noe løs tråd i det hele tatt. Han kunne ikke hjelpe dem, og han ble også skikkelig redd da han besøkte dem 2. gang. Regner med filmskaperne prøvde å fortelle oss seere at her var det ikke bare vanlige spøkelser, men en skikkelig heftig demon vi hadde med å gjøre... Merkelig at du ikke finner noe annet i denne filmen som er verdt å plukke på istedet for akkurat dette med denne "Åndenes makt på TVNorge"-mannen.
Lenke til kommentar
Merkelig at du ikke finner noe annet i denne filmen som er verdt å plukke på istedet for akkurat dette med denne "Åndenes makt på TVNorge"-mannen.

Er det noe spesielt du tenkte på ?

Forøvrig er det litt rart at en ekspert som sier at hun ikke kan rømme fra demonen og er redd for å gå inn i huset ikke påpeker farene en "tredjeperson" risikerer (samboer). Nesten så han er delaktig i drapet (spekulativt av meg men dog).

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Slutten f.eks var ganske dårlig synes jeg. Men hva mener du om det forrige svaret mitt, forklarte det litt for deg eller mener du fortsatt at han mannen var en "løs tråd"?

Jeg synes slutten oppsummerte greit forhold mellom tredjepersonen (samboer) og demon. De likte ikke hverandre..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...