CebteR Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei hei. Fått mac på skolen og for tiden ekspreimenterer vi litt med Gargaband. Men har et lite problem: Hver gang jeg skal spille inn noe, kommer det en irriternde klikkelyd som blir med i selve innspillingen. Hvordan får jeg fjernet denne klikkelyden? Takker for svar Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Det er nok metronomen. Slå den av ved å trykke cmd-U, eller slå den av under kontroll menyen. Endret 18. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Se der ja;) Takk skal du ha^^ Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 heheh.. er meningen den skal holde takten og tempoet for deg. Hvis du bruker den, og spiller etter den, så er det mye enklere å redigere opptakene etterpå. Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Ja, men problemet er da at jeg hører klikkelyden i selve klippet som er spilt inn. Er nødt til å bruke headset eller noe for ikke å få med den klikkelyden. Men skjønner nå hva den er til og hvordan bruke den. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå