Ducktoy Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 produksjonsfeil Sålangt kan du umulig vite om dette var en ufrivillig feil eller ikke. .....et parti Arepanrix distribuert i Canada mot korrupsjon blant politikere i Norge, I didn't. Se en gang til. Tilgi meg for at jeg tillot meg å tro at du mente at du baserte alle dine uttalelser som sanne basert på denne kilden du oppga tidligere; http://www.healthzone.ca/health/newsfeatur...evere-reactionsOK? Nå finner du ut resten selv, og bekrefter at det jeg skrev faktisk er sant. Problemet med en slik innstilling om å legge frem flere teorier, en kilde som dekker en halv teori og samtidig mene at denne kilden er det ultimate bevis på at alt en sier er sant - det fungerer svært dårlig og får en til å se ut som nok en konspirasjonist som allerede har lagt sitt andre lag av aluminiumfolie på hatten. Ønsker en å bli tatt seriøst så legger man ved kilder til alle ens teorier slik at folk kan gjøre opp en vurdering selv om en eller flere teorier holder vann. Å for eksempel henvise til artikler fra dette nyhetsspeilet.no, eller andre som gang på gang fremviser en useriøsitet, er regelrett å gi fra seg det som trengs å stikke huller i ens teori. Kort sagt, gjør teorien skuddsikker før en viser den frem ellers har man 99% sjanse for at den blir avkledd og forkastet som svada. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå