Gå til innhold

Vaksineaksjon.no - bare sprøyt!

jonlem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om noen ikke har fått det med seg, så mener jeg at denne vaksineaksjon.no gruppen en gjeng idioter (i ordets rette forstand: uutdannet eller uvitende person) som skriker og bærer seg over faktaene rundt vaksinen uten helt å skjønne hva de roper over.

De kunne like gjerne ropt masseødeleggelsesvåpen i hendene på private personer over det radioaktive materialet som finnes i ioniske brannvarslere.

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar
Stek 150 gram fisk i olivenolje og du får i deg like mye tungmetaller og skvalen som vaksinen. Hører man massedemonstrasjoner i fiskedisken på Meny for det? Egentlig ikke.

nei, enkelte er alvorlig flinke til å slå inn åpne dører.

Ja det sier alle det, men er det noen skikkelig bevis for dette som har kommet fram ? Dette er bare lurepropaganda fra regjeringen , slik at flest mulig skal ta vaksinen.

"oi men om fisken vi spiser inneholder like mye tungmetaller så kan jeg og bare ta influensavaksinen da" Gjør jo ikke noe det ? Sant ? en ekstra injeksjon tungmetaller ?

Folk blir ikke dårlig av å spise fisk, men bivirkninger av influensavaksinen ja det får folk ! Uten at noen reagerer

Fakta er at bivirkingene som kommer med vaksinen blir neddysset i media , slik at flere skal ta vaksinen

Spørsmålet er hvorfor i all verden trengs det tungmetaller i en vaksine anno 2009 ?

Når vi allerede får så sykt mye fra naturen og tilbake i kroppen , hvorfor skal vi da kaste bensin på bålet og gjøre det enda værre for folk ? Mange som sliter med for høye verdier tungmetaller i kroppen , men disse hører vi lite om, eller hvordan hverdagslivet til disse folkene er .

Jeg har sagt nei til å få vaksinen 2 gang siste uken , å jeg kommer til å fortsette med det.

Lenke til kommentar

Jeg har oppgitt kilder på innholdet av tungmetaller i fisk i en post på side 2, men om du føler for å hente inn egen informasjon er det fritt frem her.

Å kalle noe for propaganda når det finnes utallige forskningsrapporter på ditt og datt når det gjelder for eksempel opptak av tungmetaller i kroppen gjennom det være fisk eller vaksiner er egentlig bare å bevise ens egen uvitenhet.

Første jeg tenkte når jeg fikk vite at vaksinen innehold skvalen var at "dette måtte være noe seriøst farlig og giftig".

Det var helt til jeg leste litt om dette superfarlige stoffet og fant ut at det finnes i både planter og dyr, ja til og med mennesker. Da tenkte jeg "er det mulig å rope så høyt over noe som faktisk lages og finnes i alle mennesker?"

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar

ja, eller en av disse ingrediensene :

* aluminum hydroxide

* aluminum phosphate

* ammonium sulfate

* amphotericin B

* animal tissues: pig blood, horse blood, rabbit brain,

* dog kidney, monkey kidney,

* chick embryo, chicken egg, duck egg

* calf (bovine) serum

* betapropiolactone

* fetal bovine serum

* formaldehyde

* formalin

* gelatin

* glycerol

* human diploid cells (originating from human aborted fetal tissue)

* hydrolized gelatin

* mercury thimerosol (thimerosal, Merthiolate®)

* monosodium glutamate (MSG)

* neomycin

* neomycin sulfate

* phenol red indicator

* phenoxyethanol (antifreeze)

* potassium diphosphate

* potassium monophosphate

* polymyxin B

* polysorbate 20

* polysorbate 80

* porcine (pig) pancreatic hydrolysate of casein

* residual MRC5 proteins

* sorbitol

* tri(n)butylphosphate,

* VERO cells, a continuous line of monkey kidney cells, and

* washed sheep red blood

Lenke til kommentar
Det er det jeg har begynt å frykte ja, lurer på hvor mange som dropper vaksina og faktisk setter seg i en reell fare for å ta turen pga influensaen? Kunne de eventuelt vært redda om det ikke hadde vært for dette hysteriet?

For å vinkle det anderledes, -indirekte frykter du da også for livet til mesteparten av Dannmarks befolkning? Som vi vet har danske myndigheter ikke gått inn for massevaksinasjon.

Hadde det vært opp til deg ville du vel stillt danske politikere/helsemyndigher for Haag-domstolen anklaget for unnlatenhet & folkemord elns.?

For å si det sånn, er ingen automatikk som at "norge vet best"

Lenke til kommentar

* aluminum hydroxide

* aluminum phosphate

* ammonium sulfate

* amphotericin B

* calf (bovine) serum

* betapropiolactone

* fetal bovine serum

* formaldehyde

* formalin

* gelatin

* glycerol

* hydrolized gelatin

* neomycin

* neomycin sulfate

* phenol red indicator

* potassium diphosphate

* polymyxin B

* polysorbate 20

* polysorbate 80

* residual MRC5 proteins

* sorbitol

* tri(n)butylphosphate,

* washed sheep red blood

mmmmmmm nå ble jeg nesten sulten, kan jeg ta to vaksiner plox?

Lenke til kommentar
Lett å skrive en lite over masse ting ja, men veldig vanskelig å skrive kilde?

Her står det om noen av ingrediensene samt litt utdypende info :

http://www.docstoc.com/docs/13516797/H1N1-...ine-Ingredients

Du er vel klar over at Hugh Fudenberg har ble dømt i 95 for "guilty of engaging in dishonorable, unethical, or unprofessional conduct" og mistet legelisensen sin i 2004?

http://www.casewatch.org/board/med/fudenberg/1995order.shtml

Lenke til kommentar

Når man ser crackpot uttalelsene på nyhetsspeilet.no er det fort gjort å se at disse ikke vet hva f. de snakker om. Det værste var radio intervjuet der fyren som leder aksjonen mente det ikke var noe problem for dem at nyhetsspeilet var en av de større støttespillerene. Herregud, snakk om å ikke ha evne til å selvoppfattelse.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Jeg tror heller på Hugh Fudenberg en hva en domstol i usa kom fram til i 1995. Fyren har sin rett til å advare mot innholdet i vaksiner .

Det er bare det at en person mister faglig tyngde og seriøsitet etter slike hendelser.

Ordet hans er omtrent verdiløst i en slik sammenheng, spesielt når han ikke fikk legelisensen sin tilbake pga en nevropsykiatrisk rapport.

Nå har ikke jeg satt meg inn i hva en nevropsykiatrisk undersøkelse innebærer, men tipper i alle fall at det har noe med psyken å gjøre.

http://en.wikipedia.org/wiki/Neuropsychiatry

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar

Jeg såg debatten i går. Hun ene dama, Ingunn Røiseland, virket jo helt idiot. Han andre med solskjorte virket litt mer reflektert og kunne gjerne hørt mer av meningene hans.

Men når det kommer til vaksineaksjon.no, så synes jeg den fokuserer på alt for mye som de, eller oss andre for den saks skyld, ikke har kompetanse til å sette oss inn i. Det blir bare spekulasjoner og konspirasjonsteori ut av det. Da stoler jeg heller på de som vet hva de prater om.

Her er foresten en liten sak fra Ingunn Røiseland.

post-99328-1258654318_thumb.jpg

Ta hodet ut av ræva, please, Ingunn? Greit at du er kvinne, men du trekker jo slutninger der det ikke er noen slutninger å trekke. Også i en sak som denne da.

Lenke til kommentar
Hadde det vært opp til deg ville du vel stillt danske politikere/helsemyndigher for Haag-domstolen anklaget for unnlatenhet & folkemord elns.?

Jeg må si du har baller som kommer med slikt. Hvorfor i alle dager skulle jeg finne på å gjøre noe sånt?

Makan til frekkhet. Jeg er ikke fanatisk, i motsetning til flere her.

Forøvrig har du helt rett, det er ingen som sier at "Norge vet best", ei heller Danmark. Eller du, for den saks skyld.

Jeg har dog trua på at de som styrer landene, både Norge og Danmark, tar de avgjørelsene de tror er til det beste for det samfunnet de har "kontroll" over. Hvem som gjør det rette, kommer vi kanskje ikke til å få vite på ennå ei stund, kanskje aldri med sikkerhet.

Og når du nå nevner Danmark, hører det også med til historien at de har (hittil) kommet langt billigere unna denne influensaen enn Norge. Hvorfor vet jeg ikke, men det kunne vært kjekt å vite. Det er helt sikkert en eller annen fornuftig biologisk forklaring på det. Såvidt jeg kan finne ut er det ennå ikke registrert noen dødsfall relatert til svineinfluensaen i Danmark, mot 21 (?) i Norge.

Sånn sett er det ikke rart at de avventer vaksinering av alle. Dog anbefaler Sundhedsstyrelsen i Danmark vaksinering av folk i risikogrupper. Det inkluderer også gravide og ammende. I tillegg bruker også de Pandemrix, såvidt jeg forstår. Så å trekke fram Danmark som et eksempel på "fornuft" i dine øyne er jo usedvanlig dårlig gjennomtenkt.

Men igjen, poenget med denne tråden var ikke å diskutere innholdet i vaksina eller vaksinering, men motivasjonen, metodene og menneskene bak vaksineaksjon.no - i mine øyne en heller tvilsom geskjeft.

Endret av jonlem
Lenke til kommentar

* aluminum hydroxide

* aluminum phosphate

* ammonium sulfate

* amphotericin B

* calf (bovine) serum

* betapropiolactone

* fetal bovine serum

* formaldehyde

* formalin

* gelatin

* glycerol

* hydrolized gelatin

* neomycin

* neomycin sulfate

* phenol red indicator

* potassium diphosphate

* polymyxin B

* polysorbate 20

* polysorbate 80

* residual MRC5 proteins

* sorbitol

* tri(n)butylphosphate,

* washed sheep red blood

* aluminum hydroxide

http://en.wikipedia.org/wiki/Aluminium_hydroxide

Ufarlig

* aluminum phosphate

http://en.wikipedia.org/wiki/Aluminum_phosphate

It is used in cake mixes and in some baking powders as a leavening agent to help baked goods rise. Medicinally it is used as adsorbent for toxoid.

Brukt til BAKING, ufarlig

* ammonium sulfate

http://en.wikipedia.org/wiki/Ammonium_sulfate

In biochemistry, ammonium sulfate precipitation is a common method for purifying proteins by precipitation. As such, ammonium sulfate is also listed as an ingredient for many United States vaccines per the Center for Disease Control.[2]

Det brukes til å rendyrke proteiner, spesielt i vaksiner.

Ufarlig.

Jeg tror ikke jeg behøver å fortsette... For dette minner meg om en annen vittig sak jeg har lest på nettet:

Dihydrogen monoxide:

Dihydrogen monoxide:

* is called "hydroxyl acid", the substance is the major component of acid rain.

* contributes to the "greenhouse effect".

* may cause severe burns.

* contributes to the erosion of our natural landscape.

* accelerates corrosion and rusting of many metals.

* may cause electrical failures and decreased effectiveness of automobile brakes.

* has been found in excised tumors of terminal cancer patients.

Despite the danger, dihydrogen monoxide is often used:

* as an industrial solvent and coolant.

* in nuclear power plants.

* in the production of styrofoam.

* as a fire retardant.

* in many forms of cruel animal research.

* in the distribution of pesticides. Even after washing, produce remains contaminated by this chemical.

* as an additive in certain "junk-foods" and other food products.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dihydrogen_monoxide_hoax

Og akkurat som det overnevnte eksempelet så virker faktisk denne svindelen emnet handler om svært godt på de fleste som ikke er kjemikere.

Vann. Inneholder som oftest noen deler:

Aluminium

Asbestos

Ammonia

Bentazone

Chloride

Chlorine dioxide

Dichloramine

Dichlorobenzene

Endosulfan

Diquat

Dichloroethane

Dichlorophenol

Dichloropropane

Fenitrothion

Fluoranthene

Hexachlorobenzene

Hydrogen sulfide

Inorganic tin

Iron

Malathion

Methyl parathion

Monochlorobenzene

MX

Parathion

Permethrin

Phenylphenol

Propanil

Silver

Sodium

Sulfate

Trichlorobenzen

Trichloroethane

Zinc

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...