Alinoe Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 http://www.dagbladet.no/2009/11/18/nyheter...luensa/9104794/ Og jammen tjener de ikke penger på at folk er lettlurte og redde. På den andre siden, hvis du tror på disse idiotene er det kanskje det beste du kan gjøre for menneskeheten å fjerne dine gener fra planeten. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 jeg skrev masse men det ble borte. asfoiøudgopdt98p08u0439r8euy0c4f798etkguv80eryt9v8w4etrg98prujt9p5huft9py0ututubr8otuejgno 45uet ja man sammenligner holocaust denial med 911 konspirasjoner. sellom den offisiele historien er bevist bullshit ville ikke vært overaskende at legemiddelindustrien sto bak den siden....................... Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 http://www.dagbladet.no/2009/11/18/nyheter...luensa/9104794/ Og jammen tjener de ikke penger på at folk er lettlurte og redde. På den andre siden, hvis du tror på disse idiotene er det kanskje det beste du kan gjøre for menneskeheten å fjerne dine gener fra planeten. no u? du mener hvem blir lettlurt? etter all den propagandaen vi har sett om influensaen som er bevist skapt for a skape frykt og lure folk Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Personlig stoler jeg heller på fagfolk enn noen som selger vann som kurerer alt fra flass til flekker på klærne. Endret 18. november 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Stek 150 gram fisk i olivenolje og du får i deg like mye tungmetaller og skvalen som vaksinen. Hører man massedemonstrasjoner i fiskedisken på Meny for det? Egentlig ikke. nei, enkelte er alvorlig flinke til å slå inn åpne dører. Endret 18. november 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kulde i seg selv fører ikke til forkjølelse, men undersøkelser har vist at det kan være en medvirkende faktor til at sykdommen bryter ut. http://fampra.oxfordjournals.org/cgi/conte...stract/22/6/608 Off-topic. Hvis du vil prøve å bevise deg selv rett mot noe jeg sier hvor ditt svar blir off-topic, kan du sende meg en PM. Denne diskusjonen hører ikke hjemme i denne tråden (spesielt siden du ikke hadde noe som helst angående emnet i ditt svar til hva jeg sa). Jeg har lest alle disse rapportene, og vet utmerket godt hva kulde gjør og ikke gjør. En får faktisk i seg like mye kvikksølv av 150-200 gram fisk. Siden du er så spesifikk regner jeg med du har noen veldig fine kilder jeg kan titte på! Og "for the record" så spiser jeg ikke fisk spesielt ofte, nettopp fordi fisken har en tendens til å ha tungmetaller og andre stygge ting i seg (tar derimot et noe tvilsomt Omega 3 tilskudd (tvilsomt fordi jeg er skeptisk til om omega 3 gjør noe nytte for seg, men har noe tro på legesamfunnet enda) for å balansere ut dette). Hvor mye formaldehyd har en fisk til vanlig? Formaldehyd er ganske skummelt fordi noen kan ha allergiske reaksjoner på det (samme gjelder vel kvikksølv), eller alternativt kan man vel også utvikle en allergi for det (og ingen av disse er spesielt lovende alternativer). Men som jeg sa så støtter jeg at folk tar vaksinen, jeg bare vil ikke ta den selv. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Folkene bak vaksnineaksjon.no er bare folk som ønsker å tjene penger på å lure folk. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Personlig stoler jeg heller på fagfolk enn noen som selger vann som kurerer alt fra flass til flekker på klærne. det er ikke fagfolk som skriver aviser. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Personlig stoler jeg heller på fagfolk enn noen som selger vann som kurerer alt fra flass til flekker på klærne. det er ikke fagfolk som skriver aviser. Hvem nevnte aviser, mr? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Siden du er så spesifikk regner jeg med du har noen veldig fine kilder jeg kan titte på! but of course: http://www.imr.no/filarkiv/2003/12/3.2.1_D...jomat.pdf/nb-no http://www.legemiddelverket.no/templates/I...e____80890.aspx noe informasjon om formaldehyd: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=23...:1:6043:7:::0:0 Slik jeg har forstått blir man eksponert for formaldehyd mye mer av en enkel sponplate enn av vaksinen, og hvem har ikke nok av sponplater i hjemmet (for eksempel kjøkkenbenker)? For ikke snakke om røyking. Endret 18. november 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Et forsøk på avsporing og trolling, samt generell useriøsitet førte til at fem innlegg, det inkluderer innlegg som besvarer slike innlegg er slettet. Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 http://www.dagbladet.no/2009/11/18/nyheter...luensa/9104794/ Og jammen tjener de ikke penger på at folk er lettlurte og redde. På den andre siden, hvis du tror på disse idiotene er det kanskje det beste du kan gjøre for menneskeheten å fjerne dine gener fra planeten. no u? du mener hvem blir lettlurt? etter all den propagandaen vi har sett om influensaen som er bevist skapt for a skape frykt og lure folk Hm, snakker vi om den "propaganden" som kommer fra myndighetene? FHI? Den rimelig nøkterne nettsiden pandemi.no? Fra de som gikk ut og sa at nå ønsker vi å vaksinere, og vi tar risikogruppene først. Deretter kan alle velge å vaksinere seg. For det er frivillig, folk kan velge selv. Og SÅ BLIR DET SLÅTT OPP I KRIGSTYPER i avisene, i media, på nett og über alles. Nei, pisk mediene. Det er de som i all hovedsak har skapt "frykten" hittil. Nå er det vaksineaksjon.no som har tatt over. Mediene hiver seg nå over dette også, jeg ser dessverre ikke helt forskjellen. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg syns jo det er litt forunderlig om alt de skriver på den siden liksom skal være sprøyt. Hva interesse har de for å lyge om det, det er jo ikke som om de tjener penger på at folk IKKE tar vaksinen. Kanskje noe av det er feilinformasjon men jeg vil ikke gå så langt som å si at det er propaganda? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Stek 150 gram fisk i olivenolje og du får i deg like mye tungmetaller og skvalen som vaksinen. Hører man massedemonstrasjoner i fiskedisken på Meny for det? Egentlig ikke. nei, enkelte er alvorlig flinke til å slå inn åpne dører. Hvor kan jeg finne informasjon om disse tingene her? Jeg har aldri tidligere hørt at jeg får i meg masse tungmetaller om jeg spiser fisk. Så jeg må si at i forbindelse med disse svineinfluensa tider så har jeg hørt rimelig mye om ting vi får i oss til vanlig som ihvertfall jeg aldri har vært oppmerksom på tidligere Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Jeg syns jo det er litt forunderlig om alt de skriver på den siden liksom skal være sprøyt. Hva interesse har de for å lyge om det, det er jo ikke som om de tjener penger på at folk IKKE tar vaksinen.Kanskje noe av det er feilinformasjon men jeg vil ikke gå så langt som å si at det er propaganda? Vel, absolutt alt er ikke bare sprøyt, det skal jeg innrømme er å ta litt hardt i. MEN de skremmer og står i, og for å få folk til å droppe vaksina pynter de på sannheten, fokuserer litt feil og er kreative så det holder. En del av "faktaene" de presenterer er både direkte feil og de fleste er syltynne. Og det skal også sies at det kommer jo frem her at en av bakmennene faktisk har økonomiske interesser i at folk velger det han kaller alternativer til vaksina. Hvor kan jeg finne informasjon om disse tingene her? Jeg har aldri tidligere hørt at jeg får i meg masse tungmetaller om jeg spiser fisk. Så jeg må si at i forbindelse med disse svineinfluensa tider så har jeg hørt rimelig mye om ting vi får i oss til vanlig som ihvertfall jeg aldri har vært oppmerksom på tidligere Det er en rimelig kjent sak at spesielt (ferskvanns)fisk inneholder ofte en god del tungmetaller og spesielt kvikksølv. Mattilsynet opererer med (og oppdaterer stadig) kostholdsråd. Anbefaler deg å følge med på disse Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Stek 150 gram fisk i olivenolje og du får i deg like mye tungmetaller og skvalen som vaksinen. Hører man massedemonstrasjoner i fiskedisken på Meny for det? Egentlig ikke. nei, enkelte er alvorlig flinke til å slå inn åpne dører. Hvor kan jeg finne informasjon om disse tingene her? Jeg har aldri tidligere hørt at jeg får i meg masse tungmetaller om jeg spiser fisk. Så jeg må si at i forbindelse med disse svineinfluensa tider så har jeg hørt rimelig mye om ting vi får i oss til vanlig som ihvertfall jeg aldri har vært oppmerksom på tidligere Kansje fordi det er ubetydelige mengder? Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Stek 150 gram fisk i olivenolje og du får i deg like mye tungmetaller og skvalen som vaksinen. Hører man massedemonstrasjoner i fiskedisken på Meny for det? Egentlig ikke. nei, enkelte er alvorlig flinke til å slå inn åpne dører. Hvor kan jeg finne informasjon om disse tingene her? Jeg har aldri tidligere hørt at jeg får i meg masse tungmetaller om jeg spiser fisk. Så jeg må si at i forbindelse med disse svineinfluensa tider så har jeg hørt rimelig mye om ting vi får i oss til vanlig som ihvertfall jeg aldri har vært oppmerksom på tidligere Kansje fordi det er ubetydelige mengder? Klart, det skal sies. Ubetydelig for de aller, aller fleste av oss. Som med vaksina Endret 19. november 2009 av jonlem Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Vet at dere konspiransjonsteoretikere ikke leser aviser, men her var en fin artikkel: http://www.dagbladet.no/2009/11/19/nyheter...luensa/9107213/ Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Fin den, maxxi. Ser at nå har også myndighetene reagert på dette. Fakta om pandemivaksinen - pandemi.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå