abene Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 ATI Catalyst 9.11 er nå klar for Windows XP, Vista, Windows 7 og Linux. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er sikkert ett temmelig teit spørsmål, men i Windows 7, vil denne oppdateringen komme via Windows Update eller må jeg faktisk laste den ned selv? : ) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er sikkert ett temmelig teit spørsmål, men i Windows 7, vil denne oppdateringen komme via Windows Update eller må jeg faktisk laste den ned selv? : ) Ganske sikker på at du må laste den ned selv. Har iallefall ikke sett de andre Catalyst versjonene dukke opp i min Windows Update. Lenke til kommentar
skrivefeil Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Mulig selve skjermkortdriverne kommer på Windows Update etterhvert. Selve Catalyst Control Center, som da ikke er obligatorisk for at skjermkortet skal fungere, må du nok laste ned og installere selv. Tror dog ikke Windows Update leverer oppdateringer på skjermkortfronten like raskt som hvis du tar deg av det manuelt. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Blant nye funksjoner er GPU-maskinvareakselerasjon av H.264 videoer med Adobe Flash Player 10.1 Beta. Denne funksjonen støttes av ATI Radeon HD 5800, ATI Radeon HD 5700 og ATI Radeon HD 4000. hvorfor skrive dette slik, betyr dette at HD5970 ikke støtter denne funksjonen? Er jo litt spesielt siden HD 5970 har samme kjerne som HD58xx. Ellers så burde man skrive: "denne funksjonen støttes av ATI radeon HD 4xxx og HD 5xxx." eller noe slikt. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Støttet av Linux 2.6.31 og xorg-server 1.7.2-beta1? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nye chipset og AHCI-drivere er også sluppet. Har ikke sjekka om det fikk noe utslag på SSD'n, men det gjorde det sist (W7 64bit) Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvor er testen blitt av?? Dere var jo så flinke å teste driverne før... Lenke til kommentar
naits150 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Funker denne med et eldre sapphire kort? Har problemer med CODMW2 med at teksten er uleselig, men har funnet ut at jeg må oppdatere driveren.. Det er et sapphire toxic x1900 xtx, noen som vet om ccc 9.11 støtter dette? Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen som vet hvor bra linux-støtten for AMD/ATI skjermkort er nå? Historisk sett har den jo vært søppel, men nå når de slipper drivere likt til alle platformer er jeg nysgjerrig på om dette kanskje har endret seg? Pga. historiske problemer har jeg konsekvent kjøpt nVidia, og er nysgjerrig på om jeg må fortsette med det eller ikke... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen som vet hvor bra linux-støtten for AMD/ATI skjermkort er nå? Historisk sett har den jo vært søppel, men nå når de slipper drivere likt til alle platformer er jeg nysgjerrig på om dette kanskje har endret seg? Pga. historiske problemer har jeg konsekvent kjøpt nVidia, og er nysgjerrig på om jeg må fortsette med det eller ikke... ATI fungerer fjell for meg. Og de frie driverne fungerer også veldig godt Lenke til kommentar
traveler5843 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen som har fått testet de nye driverene ordentlig enda? Tror det er CCC 9.11 som gjør at mine fullskjerm applikasjoner som Video og spill driver og minimerer seg eller går til vindu modus hvert 5-10 minutt. Lenke til kommentar
isodemon Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen som vet hvorfor ikke Microsoft media player fungere som den skal etter installert 9.11? Fikk samme feil på 9.9 og 9.10, mens 9.8 versjonen hadde ikke noe problem. Har Radeon 4870x2. Etter å ha installert 9.11(eventuelt 9.9-9.11) vises alle filmer i mediaplayer i bare fargene RØDT og Blått, mest rødt. Prøver jeg det i VLC fungere det greit, men ikke NOEN andre spillere. Ja prøvd å installere ny codecs pakke osv. Avinstallert drivere helt og installert på nytt.Går jeg dermed tilbake til 9.8 fungere alt. *forvirra* PLS hjelp:) ingen på ATI sine sider svare. Lenke til kommentar
pie0pah Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen som har fått testet de nye driverene ordentlig enda? Tror det er CCC 9.11 som gjør at mine fullskjerm applikasjoner som Video og spill driver og minimerer seg eller går til vindu modus hvert 5-10 minutt. Det er en kjent feil med AVG som oppstår hos enkelte av de som oppgraderte fra AVG 8.5 til 9.0 uten å avinstallere manuelt først. Løsningen er altså å avinstallere den AVG-installasjonen du har, uansett hvor oppdatert den sier den er, og legge inn siste nedlastbare versjon. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 GPU-maskinvareakselerasjon av H.264 videoer med Adobe Flash Player 10.1 Beta Hvor da? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som vet hvor bra linux-støtten for AMD/ATI skjermkort er nå? Historisk sett har den jo vært søppel, men nå når de slipper drivere likt til alle platformer er jeg nysgjerrig på om dette kanskje har endret seg? Pga. historiske problemer har jeg konsekvent kjøpt nVidia, og er nysgjerrig på om jeg må fortsette med det eller ikke... ATI fungerer fjell for meg. Og de frie driverne fungerer også veldig godt Frie driverne har bugget multiscreen. Jeg må skrifte refreshraten til 75hz for så å gå tilbake til 85hz for å få begge monitorene til å fungere som de skal. Ellers får jeg bare brukt halve andre skjermen. Ellers fungerer de ganske bra. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 hvor finner jeg ut om crossfirex er enablet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå