Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Slå først og ikke se deg tilbake? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 la hu slå først, slå a over trynet med ei fjøl så hu aldri vil føle seg vakker igjen, evt om hu er ei traktorlesbe noe det høres ut som så er cunt-punt løsninga.* *Det denne brukeren har skrevet skal regnes som bullshit og brukeren fraskriver seg alt ansvar en hver idiot som tar dette som et tips benytter det til Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) det er så mye snakk om likestilling nå så jeg ville venta til hun ble agressiv og gitt henne en internasjonal fik. skal se hvor fort holdningen endrer seg når du ikke gidder å skrike/slenge dritt men bare langer ut en jabb istedet Endret 18. november 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 hehe er hjemme nå hu gjorde ingenting puh den samme jenta har sparka meg før i balla og flere plasser Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 hehe er hjemme nå hu gjorde ingenting puh den samme jenta har sparka meg før i balla og flere plasser Sparker hu i ballene så slår du hardt i puppene hennes. De er antagelig i utvikling og da blir de fort såre. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Kan du ikke bare gå hjem som vanlig? Hvis du blir angrepet har du dog all rett til å forsvare deg. Det er ikke mer rettferdiggjort at jenter slår gutter enn motsatt, men dette mener visst ganske mange at det er, så det beste er egentlig bare å unngå at du selv utøver vold. Om du er sterk så kan du jo bare holde henne fast. Endret 18. november 2009 av Crash Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Jeg må si du lager mange artige tråder fsx, makes my day. gjør jeg ? det er ikke noe rart så mye jeg tuller på skolen Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 den samme jenta har sparka meg før i balla og flere plasser Det er noe av det mest lavmålte man kan gjøre. Ikke mye respekt å hente for den berta der. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 hehe er hjemme nå hu gjorde ingenting puh den samme jenta har sparka meg før i balla og flere plasser Sparker hu i ballene så slår du hardt i puppene hennes. De er antagelig i utvikling og da blir de fort såre. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg må si du lager mange artige tråder fsx, makes my day. gjør jeg ? det er ikke noe rart så mye jeg tuller på skolen Det du gjør er å legge henne i baken uten å skade henne, og hviske henne noe grovt i øret, en 13 åring har mye hormoner, så du BØR klare å finne på noe grovt.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Stenges grunnet lite seriøst topic, trolling, oppfordring til bank osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg