erikoed Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Eller er det bare jeg som har problemer med å få sjekka eposten min ? bor i Asker. Står ikke noe på online.no om noen problemer... men det gjør det vel sjeldent ? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Funker greit her (i Oslo). Både med Outlook og epostleser. Lenke til kommentar
erikoed Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 jøss, epsotleseren funker for meg også. Men outlook har problemer. Står at det er problemer med pop.online.no har dobbelt sjekka instillinger og greier... Lenke til kommentar
stroganoff Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg hadde det samme problemet hele fredagen. kunne ikke sjekke mail fra verken telenor eller nextgentel kontoen, men epostleserne dems funket greit. problemet gav seg like plutselig som det kom. samtidig på begge kontoene. Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Bor også i Asker og alt funker greit her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå