Gå til innhold

Kristendommen inntar Wii !

Anbefalte innlegg

Hvis vi får muligheten til å spille et minigame hvor vi skal spikre Jesus til korset må jeg ha dette spillet :p

Lurer også på om man finner noen cheats til det, eller achievements. Hva med: "True Christian, played the game for atleast 120 hours :p"

For dere som har lyst på flere bibel spill.

http://www.gametrailers.com/video/angry-vi...rewattack/43789

og

http://www.gametrailers.com/user-movie/avg...mes-part/139678

http://www.gametrailers.com/user-movie/avg...mes-part/139723

Som sagt, jeg håper på et nagle Jesus til korset minigame :p hadde vært dritfett.

Hvis ikke kan det jo være en Katolsk del hvor man... ja... med smågutter...

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en idé til et kristent spill; Gud.

Man skal utføre skapelsen, man kan kun lage en mann, og eventuelt bruke en av hans ribbein til å lage en kvinne. Så er det om å gjøre å få populasjonen til å nå 6,8 mrd på 8000 år. Samtidig skal man underveis bruke syndefloden, og det er da viktig å kunne time dette riktig mtp populasjonen.

Hvis man setter opp et skilt ved kunnskapens tre om å ikke spise eplene, eller bruker en annen metode for å hindre menneskene å spise eplet, så slår man automatisk topscoren til selveste Gud, og er en bedre skaper :D

Har er det potensiale for et stort og godt, dog ironisk spill. Nesten som Sim City eller noe sånt. Man kan lage sine egne bud å gi til moses, man kan gi livstegn fra seg for å øke troen ifra folket. hehe, jeg skulle vært spillutvikler =)

Lenke til kommentar

"God Inc!" ville sikkert blitt en kjempehit i USA :D

Du kan zoome inn fra månen og ned på nivået til adam og eva, du kan gi lusifer et tips om eple treet slik at han kan sende slangen sin til eva... og en masse annet gromt som gud gjorde på den tiden, som ildregn og total utslettelse av byer med dertil detaliert animasjoner osv... Du spiller den kristne guden i spillet, men kan også velge å spille Allah, Shiva, Tor og Odin pluss en del skumle maya guder som var store på menneske ofring. Det ville blitt et dritfett spill tror jeg. Nesten så bra at de vil innføre det som obligatorisk på teologi fakultetet.. :D he he

Syntes jeg hører traileren: "God is commin to a gameshop near you" og "Do you have the guts to wipe out all the people?". Eller : "Let the massacre begin!" eller "say hello too doomsday, you devilworshiping ateists!"

:D Skulle vel gi stram tiss til selv de mest hardbarkede bibeltro kristne tenker jeg!

Merkelig at ingen har plukket opp den ideen enda spør du meg! Kunne jo gasset seg i tilleggs pakker som "Witch hunter!", "Holy Crusades" og "Learn to fly big planes into high buildings!" også videre... Her er det penger å tjene dere!

Lenke til kommentar
"God Inc!"

Hehe, god idé :) Lurer på om det hadde vært moro å være solguden, kun passe på å stå opp å gå ned til riktig tid, samt årstidene, hehehe.

Ser for meg Clippy nede i hjørnet foreslår "Why don't you fire up a bush and make it say something? Just click the fire icon and then click a random bush..." eller "That guy Onan just fucked his borthers wife, but came on the ground. Will you let him get away with this?"

EDIT: Når jeg snakker om Clippy

pastor-clippy.jpg

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...