Gå til innhold

Kristendommen inntar Wii !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/home/979989.html

Den står under PC og ikke Wii da? Bare en spøk?

Kan være at den kommer på flere platformer.

Ikke til PC hvordan skal det være mulig med Wii kontroller xD? Tror ikke Nintendo blir glade av det ^^

Kansje vi får be med mus og tastatur? :p

Uansett, Gamespot er skeptiske.

http://www.gamespot.com/pc/strategy/leftbe...tml?sid=6240554

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til Jihad Wii og The evangelist wii.

I Jihad wii kan du bruke wii mote til å kappe av hode på jurnalister i en skitten kjeller i Irak foran camra og legge de ut på nettet.

I the evangelist wii, skal du stå på senen forann 10 000vis av troende og så de villeste tingene du kan komme på, MEN viss du greier å overbevise dem om det du sier får du milliarder av dollar, det er også et ekstra brett der du skal dra tilbake i tid å drepe Darwin før han gir ut Origin of species

Lenke til kommentar

Kanskje kommer det en patch i "jihad for windows" der du kan kappe hodet av dawkins og andre vemmelige ateister også!

Great!

:lol::rofl:

Dette er AKKURAT så hjerne dødt som kristne amerikanere vil ha det!!! Jøss... Er det mulig? ....

Hvis dette er sant håper jeg det ikke blir en hit, for dette er jo bare med på å fordumme mennesker enda mer... :nei:

Lenke til kommentar
Hvis du trykker på et av bildene, kommer det opp reklame for dante's inferno.

Må si jeg er overrasket over at EA - verdens største spillutgiver, turte å parodiere kristendommen på denne måten og samtidig bruke småbarn for å oppnå målet... bare for å promotere Dantes Inferno.

Jeg er målløs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...