fahmi123 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er glad i alle slags spill, men kanskje de som intresserer meg mest er RPG eller Adventure. Jeg får lov til å kjøpe 18 år spill, så bare anbefal;) PS3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Må nesten anbefale Call of Duty: Modern Warfare 2. Fantastisk bra spill, både online og single player! Er FPS spill, men. Lenke til kommentar
karlihagen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei du! Et spill som går hjem hos de fleste er Borderlands. Jeg skjønte at du liker RPG og adventure, og det passer bra, fordi Borderlands har komemt med noe bra. Man bruker skytevåpen i stedet for økser, sverd og sånt, som man vanligvis gjør i RPG spill. Men samtidig har du levling av karakteren din og ferdighets poeng og alle de gode tingene! Man gjør quester og reiser rundt. Det finnes over 200 000 forskjellige våpen. Det er å anbefale! Jeg har det til PS3, så hvis du skaffer deg det kan vi jo get it going? Å ja, det går ann å spille historien over andre, uten å ødelegge noe. Du kan bytte mellom single og multi med samme karakteren hele tiden. Gøyalt! Lenke til kommentar
fahmi123 Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Hei du! Et spill som går hjem hos de fleste er Borderlands. Jeg skjønte at du liker RPG og adventure, og det passer bra, fordi Borderlands har komemt med noe bra. Man bruker skytevåpen i stedet for økser, sverd og sånt, som man vanligvis gjør i RPG spill. Men samtidig har du levling av karakteren din og ferdighets poeng og alle de gode tingene! Man gjør quester og reiser rundt. Det finnes over 200 000 forskjellige våpen. Det er å anbefale! Jeg har det til PS3, så hvis du skaffer deg det kan vi jo get it going? Å ja, det går ann å spille historien over andre, uten å ødelegge noe. Du kan bytte mellom single og multi med samme karakteren hele tiden. Gøyalt! Takk, høres bra ut, men er det kort eller langt spill? Jeg liker spill som er litt lange:p Lenke til kommentar
Patney Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Borderlands er ikke så langt, men er grei nok replay value om du har hvertfall en venn. Om du vil ha noe som skal være ganske langt og som går å spille om og om igjen på grunn av valgmulighetene bør du sjekke ut Dragon Age. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er glad i alle slags spill, men kanskje de som intresserer meg mest er RPG eller Adventure.Jeg får lov til å kjøpe 18 år spill, så bare anbefal;) PS3 Uncharted 2, uten tvil et av tidenes beste spill,kanksje det beste Lenke til kommentar
Patney Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Uten tvil IKKE det beste spill noensinne. Kanskje et av de beste til PS3, men bortsett fra grafikken og stilen er det ikke så utrolig mye som skiller det fra en hvilken som helst shooter. Sjekk også ut Demon's Souls. DET er potensielt et av de beste spillene noensinne, og kvalifiseres til både RPG og Adventure. Lenke til kommentar
karlihagen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Hei du! Et spill som går hjem hos de fleste er Borderlands. Jeg skjønte at du liker RPG og adventure, og det passer bra, fordi Borderlands har komemt med noe bra. Man bruker skytevåpen i stedet for økser, sverd og sånt, som man vanligvis gjør i RPG spill. Men samtidig har du levling av karakteren din og ferdighets poeng og alle de gode tingene! Man gjør quester og reiser rundt. Det finnes over 200 000 forskjellige våpen. Det er å anbefale! Jeg har det til PS3, så hvis du skaffer deg det kan vi jo get it going? Å ja, det går ann å spille historien over andre, uten å ødelegge noe. Du kan bytte mellom single og multi med samme karakteren hele tiden. Gøyalt! Takk, høres bra ut, men er det kort eller langt spill? Jeg liker spill som er litt lange:p Ja som Patney skrev, så er det ikke utrolig langt, uheldigvis. Det tar et par timer å spille seg gjennom hoved historien (som er ganske morsom og man vil spille mer for å nå slutten. skal ikke spoile noe). Det fine er at etter du har rudnet spillet en gang kan du starte på neste playthrough med sterkere fiender, og med dine gamle våpen og ferdigheter. Ganske morsomt å starte runde 2. Sjekk det på YouTube før du bestemmer deg Endret 18. november 2009 av karlihagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå