Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei :D

GH Metallica er morro :D

Spess med trommer og 2 pedaler :D

Prøvde mikk en gang.. Traff ikke en eneste tone :p

Prøv å ha på deg headset med mic og spill inn lyden når du synger og spill av etterpå.. Gjorde det i sta og begynte nesten å grine så ille det hørtes ut (selv om det hørtes helt konge ut i hodet mitt)

Lenke til kommentar

Men dere, hva skjer hvis man kobler til en ekstra trommepedal? Endrer trommesporet i sangene seg til å passe til 2 basstrommer? Eller får man bare FAIL hvis man hamrer ivei på One og "bommer" på halvparten av notene, fordi sangen er laget med halvparten av basstonene innebygd?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er artig å bli overrasket også. Har ofte blitt overrasket på konserter med band jeg ikke kan ALT om, det var jo dritbra likevel.

F.eks. Toto. Kjente bare til hold the line og Africa fra før. Men de spilte jo 20 låter på konserten, og noe av det var minst like tøft som Dream Theater's progmetal.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Men dere, hva skjer hvis man kobler til en ekstra trommepedal? Endrer trommesporet i sangene seg til å passe til 2 basstrommer? Eller får man bare FAIL hvis man hamrer ivei på One og "bommer" på halvparten av notene, fordi sangen er laget med halvparten av basstonene innebygd?

Nei, du må velge expert +. I one får du da en jævla rad med noter. Dritgøy :D Klarer Darkness soloen, men ikke stort mer på expert +. (practice)

Lenke til kommentar
Tja, det er ikke sikkert at bandet er klart engang... (lite trolig) - Utsetter nok dette for "the sake of suspence" :D

de opptrådte jo i en kjeller hvor de spillte frayed, og lot publikum synge, men men :p

Kirk og James har flere ganger startet på låta, men stoppet for at James skal si "beklager, jeg kan den ikke"

Leste i en SoWhat! at Robert i det minste har lært den på bass, noe vi fikk delevis bekreftet på den første oslokonserten :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...