medlem-173043 Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Nei:P bare høy lyd fra høytalerne og roping fra meg (og litt luftgitar) ^^ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Okei GH Metallica er morro Spess med trommer og 2 pedaler Prøvde mikk en gang.. Traff ikke en eneste tone Prøv å ha på deg headset med mic og spill inn lyden når du synger og spill av etterpå.. Gjorde det i sta og begynte nesten å grine så ille det hørtes ut (selv om det hørtes helt konge ut i hodet mitt) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Blir spennende å se hvordan Poll'en utvikler seg fremover Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Ang poll så er jeg den eneste oldingen her Så kan dere tenke på at James alltid spiller rytme/leadgitar mens han synger. Go figure. Endret 5. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Olding? Ingen som har valgt 50+ foreløpig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Men dere, hva skjer hvis man kobler til en ekstra trommepedal? Endrer trommesporet i sangene seg til å passe til 2 basstrommer? Eller får man bare FAIL hvis man hamrer ivei på One og "bommer" på halvparten av notene, fordi sangen er laget med halvparten av basstonene innebygd? Endret 5. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ingen cd-er, aldri vært på konsert, ikke medlem i noe greier. Er ikke akkurat blodfan, liker et par sanger, men skal uansett bli utrolig fett å se dem live! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Er artig å bli overrasket også. Har ofte blitt overrasket på konserter med band jeg ikke kan ALT om, det var jo dritbra likevel. F.eks. Toto. Kjente bare til hold the line og Africa fra før. Men de spilte jo 20 låter på konserten, og noe av det var minst like tøft som Dream Theater's progmetal. Endret 5. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Mhm, og konsert er konsert. Er det musikk innenfor sjangeren man liker blir det som regel bra uansett! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Men dere, hva skjer hvis man kobler til en ekstra trommepedal? Endrer trommesporet i sangene seg til å passe til 2 basstrommer? Eller får man bare FAIL hvis man hamrer ivei på One og "bommer" på halvparten av notene, fordi sangen er laget med halvparten av basstonene innebygd? Nei, du må velge expert +. I one får du da en jævla rad med noter. Dritgøy Klarer Darkness soloen, men ikke stort mer på expert +. (practice) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ang poll så er jeg den eneste oldingen her Tror jeg nettopp ble nr. 2... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Kanskje bare jeg som er av denne oppfatningen, men var det nødvendig med en poll? Tar bare større plass, imo Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Det trengs ikke, men jeg synes det er gøy Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Kan la den stå i noen dager til i hvertfall. Artig å se på gutta kødde inne på tuningsrommet i Brazil nå. Lars sier bare "Don't put this on the internet" gjentatte ganger under klippet. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Hvor lenge har de tenkt å gå uten å annonsere oppvarmingsband? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Er det noen som har noen teorier på hvorfor i alle dager Metallica aldri har spillt frayed ends of sanity live? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Tja, det er ikke sikkert at bandet er klart engang... (lite trolig) - Utsetter nok dette for "the sake of suspence" Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Tja, det er ikke sikkert at bandet er klart engang... (lite trolig) - Utsetter nok dette for "the sake of suspence" de opptrådte jo i en kjeller hvor de spillte frayed, og lot publikum synge, men men Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Hvor lenge har de tenkt å gå uten å annonsere oppvarmingsband? De har jo akkurat annonsert Mastodon i den siste puljen før de kommer til vår breddegrad igjen, så er nok ikke langt unna. Tar gjerne Mastodon, bare med bedre lyd denne gangen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Tja, det er ikke sikkert at bandet er klart engang... (lite trolig) - Utsetter nok dette for "the sake of suspence" de opptrådte jo i en kjeller hvor de spillte frayed, og lot publikum synge, men men Kirk og James har flere ganger startet på låta, men stoppet for at James skal si "beklager, jeg kan den ikke" Leste i en SoWhat! at Robert i det minste har lært den på bass, noe vi fikk delevis bekreftet på den første oslokonserten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå