Bytex Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Har han ikke alltid ropt det, da? Det er akkurat i overgangen når sangen begynner å gå fort, sant? Endret 4. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Muligens. Det er rått i hvertfall. Jeg har ikke hørt det før jeg så han gjorde det under en konsert i Helsinki i '08/'09. Jepp, der omkring. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Har han ikke alltid ropt det, da? Det er akkurat i overgangen når sangen begynner å gå fort, sant? Stemmer. Han har alltid ropt det eller noko tilsvarande. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Apropos HIM. Her et klipp frå Wembley, der dei også var support for Metallica. Endret 4. februar 2010 av Heddee Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Hvordan er stemninga i byene før konserten? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Kommer vel an på været. Er det fint ute, er gatene fulle av fans i t-shirts og pubber spiller metallica overalt du går. Alle vil jo dra inn de øltørste metal-folkene til sin pub. Også står det masse uoffisielle merchandise-selgere overalt og roper "Metallica t-shirts! 100 kroners" og skjerf og alt mulig, men husk at gir du penger til dem går ingenting til bandet. Som å kjøpe bootleg-cd'r egentlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Men det er jo en grei måte å få seg turneskjorta uten å stå 1 time i kø ved bandet sin merch-boot etter konserten. Men sjekk ut hvordan turneskjortene ser ut på nett først, mange selger skjorter med tourdates som ikke er offisielle skjorter, altså bare et random metallica-trykk med alle turnedatoene på baksiden. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Hva skal Metallica med mer penger? (og ja, satt på spissen, ville selv kjøpt "ekte" regner jeg med) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Hva skal Metallica med mer penger? (og ja, satt på spissen, ville selv kjøpt "ekte" regner jeg med) De ekte tåler hvertfall vask, noe ikke alltid de på gata gjør. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Ahhh, elsker når James roper "LEAVE ME THE FUCK ALONE" et godt stykke uti Welcome Home (Sanatarium). For de som lurer så ligger det ennå et klipp på metontour.com, der hvor han gjør nettopp det.^^ Har det i iTunes-biblioteket. Oslo '07 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Han sier det i originalen også, dog noe lavt... Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Håper virkelig de slår til å spiller Holier Than Thou den 13. =) Den sangen er helt sinsyk! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Selv håper jeg de spiller Frayed, men det skjer ikke... Har sett mange meet and greet-videoer der de spør om Frayed, men Robert sier bare "Not today", eller "I know the song, but we probably won't play it" Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Haakon, ditt vandrende bibliotek! Har Metallica noen gang hatt verdenspremierer i Norge? Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 De hadde verdenspremiere på Dirty Window 3. Desember 2003 i Oslo Spektrum. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Men de har aldri hatt verdenspremiere på noen sanger som "teller" Endret 5. februar 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Haakon, ditt vandrende bibliotek! Har Metallica noen gang hatt verdenspremierer i Norge? Som sagt så er det kun Dirty Window de har hatt verdenspremiere på her, og det var den 3. desember i 2003. Men om vi retter blikket mot resten av Skandinavia, så er det kun Danmark som har fått verdenspremier, Sverige har ikke noen. Da snakker jeg selvsagt om S&R og Ecstacy, henholdsvis på den 27 og 28 juli i fjor sommer. Håper det ikke bare er Danmark som har fått S&R (og for den saks skyld Ecstacy, fremført av Metallica selv) etter den 14. april. Endret 5. februar 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Hah! jeg har akkurat hatt min egen lille Metallica konsert hvor jeg er James funny funny Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Gh: Metallica ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå