osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Yes! Hvorfor pokker er man på konsert om man ikke liker musikken de spiller? Eventuelt hold kjeft om oppvarmingsbandet er sugent... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Oppvarming er bra. Moro å oppleve eventuelle nye band og få mer valuta for pengene. Selv om HIM sugde sjokoladeballer på Valle Hovin var det greit å være der. Da har jeg sett dem live og opplevd det Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg synes HIM var übermorsomt, fordi de ble bua på all the time Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Takket være Hans-o har jeg fått byttet mine to ståplassbilletter til to sitteplassbilletter. Veldig snilt Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Takket være Hans-o har jeg fått byttet mine to ståplassbilletter til to sitteplassbilletter. Veldig snilt Hadde jeg visst du var ute etter det, kunne vi fikset det for lenge siden Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Regnet med at flere enn bare han kunne få til bytte den veien Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Takket være Hans-o har jeg fått byttet mine to ståplassbilletter til to sitteplassbilletter. Veldig snilt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Takket være Hans-o har jeg fått byttet mine to ståplassbilletter til to sitteplassbilletter. Veldig snilt Hvem vil vel sitte på en Metallica konsert? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Min kone, som er blitt most i stykker de to gangene hun har vært med, og stått, tidligere.. På valle besvimte hun nesten, der vi stod ved railen. Hun ble fraktet vekk av vaktene... Jeg har billetter til konsert nummer 14. også og da skal jeg stå og være hardcore med alle de andre /\/\etallica-fan'ene... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Hvem vil vel sitte på en Metallica konsert? Min lillebror, som lett kan få migrene og er avhengig av muligheten til å reise seg og ta en pause uten å måtte trenge seg gjennom 10.000 mennesker. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg sitter, fikk akkurat tak i billetter til 13. og jubla - så slapp de til 14. Da ble jeg pissed. Kan ikke dra på begge heller. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Min lillebror, som lett kan få migrene Så hvis du skal sitte på kan jeg ikke spille for høyt i bilen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Hvem vil vel sitte på en Metallica konsert? Min lillebror, som lett kan få migrene og er avhengig av muligheten til å reise seg og ta en pause uten å måtte trenge seg gjennom 10.000 mennesker. Fair enough Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Har det kommet noe info om hvem som varmer opp? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Har det kommet noe info om hvem som varmer opp? Nei. Blir nok postet her rimelig fort når det kommer info om det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Kunne faktisk tenkt meg å sitte for en gangs skyld, etter utallige konserter med ståplass der jeg a) bruker halve tiden på å irritere meg over sidemannen står og synger falsk b) bruker halve tiden på å slåss med albuene for å holde meg i live (langt frem da), spesiellt mtp folk som brøyter og starter dominoeffekt i publikum c) bruker halve tiden på å være forbanna fordi en tulling prøver å brøyte seg frem med en 6-pack øl og søler i hodet mitt d) har så vondt i leggene etter timevis med ståing på betonggulv at jeg ikke konser på musikken lengre e) prøver å følge med hvor de 2 andre jeg kom sammen med blir av i mengden Endret 3. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Noen som har vært på konsert på Telenor Arena tidligere? Er det bedre underlag her enn på Valle Hovin? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, og nei. Ja: var på ACDC i vinter Nei: betonggulv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Noen som har vært på konsert på Telenor Arena tidligere? Er det bedre underlag her enn på Valle Hovin? Er jo en fotballbane, vet ikke hva de legger oppå gresset jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Kan det være dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå