Heddee Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Mastodon er legendariske! Flaue sitater her oppe. Amen and may God bless you. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Begge bandene har cirka like høy status blant progmetal fans og SX spiller aldri i Norge. Husker når Children of Bodom(!) varmet opp for Slipknot. Laaaame! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 hvis dørene åpnes klokka 19:00 når kommer da oppvarmingsbandet og når kommer Metallica ca? Ca.-tider med forbehold: 18.00: Dørene åpner 19.00: Mastodon 19.45: Lamb of God 21.00: Metallica Slik var det i Spektrum i sommar, som ein referanse. Blir vel til at Metallica går på ca 2200 i Telenor Arena då. Litt før muligens. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Må vel regne med en halvtime scenebytte også. Hvis ikke utstyret til alle bandene står klar på scenen allerede, da. Kan bli noe crowded da. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ok Bare 72 dager igjen nå! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Må vel regne med en halvtime scenebytte også. Hvis ikke utstyret til alle bandene står klar på scenen allerede, da. Kan bli noe crowded da. Gjorde det i Spektrum Sånn omtrent, i alle fall. Det tar ikke en halvtime å rulle ut et trommesett for så å rulle inn et nytt, det meste er jo klargjort på forhånd. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Må vel regne med en halvtime scenebytte også. Hvis ikke utstyret til alle bandene står klar på scenen allerede, da. Kan bli noe crowded da. Alt gearet er satt opp fra før, ja Så scenebyttet går veldig kjapt. Er vel meir Metallica som likar å "drøye" den litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Walk with me in hell! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 LoG på Sentrum Scene blir EPISK. Heck yesh! Jeg aner ikke hvilken konsert du var på, Osse, men jeg var på begge i Spektrum, og jeg synes Lamb of God klarte å skape mye liv! Vanvittig mye mer enn tidligere oppvarmingsband, i alle fall, kanskje med unntak av Turboneger. Jeg er uenig, men det er jo gleden ved et diskusjonsforum Jeg håper på helt andre band, men jeg er der for å se Metallica, så jeg er egentlig fornøyd så lenge jeg slipper HIM og My Chemical Romance Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Må vel regne med en halvtime scenebytte også. Hvis ikke utstyret til alle bandene står klar på scenen allerede, da. Kan bli noe crowded da. Det var slik i spektrum. Sceneskiftet tok kortere tid enn 30 min, det var imponerende logistik Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Var fett når de hadde lydsjekk på alle gitarene i spektrum Et par ploink på en gitar, så var det bare å si til bruttern "det var gitaren til nothing else matters " Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Må vel regne med en halvtime scenebytte også. Hvis ikke utstyret til alle bandene står klar på scenen allerede, da. Kan bli noe crowded da. På de metontour videoene som jeg så før nyttår med Volbeat og LoG, sto Lars sitt sett der som de skulle hele tiden (mens oppvarmingsbandene spilte), og hver av oppvarmingsbandene hadde hvert sitt sett i hvert sitt hjørne av scenen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Mastodon er legendariske! Flaue sitater her oppe. + 1 Et av tiårets aller beste band. Leviathan og Crack the Skye er allerede moderne prog-klassikere. Men forstår jo at Lamb of God slår mer ann, selv om det hørtes ut som de spilte den samme låta hele tiden i Spektrum i fjor, begge gangene. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Personlig er jeg ikke fan av hverken Lamb of God eller Mastodon. Da liker jeg mye heller The Sword, som varmet opp for Metallica i Bergen i 08. Men smak og behag Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg kunne tenkt meg Turboneger og/eller LoG Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Noen som husker Mastodon på Hove i 2007, da de egentlig skulle spille før Slayer.. men Mastodon ble forsinket, og måtte "dessverre" spille midt på natta etter Slayer i stedet Fenomenalt band! http://www.youtube.com/watch?v=3SOv-aQ3zkg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Mastodon varmet opp for Iron Maiden i 2003 (?), husket ingenting av settet etterpå egentlig. Hadde aldri hørt om bandet før da. Ble ikke sånn super impressed, men det var sikkert fordi jeg bare var utålmodig etter å få Maiden på scena. Publikum responderte bra, hvertfall, selv om noen karer fra Finnmark sto nær meg og kjefta "Ka i hællveta her kjæm vi heilt fra Alta før å høre Maiden, så må vi stå å høre på denna brøledriten her i ei tima!!!" Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Dette elektronica hodet sa i forkant til jul til sin kollega "Neste gang Metallica kommer til Norge skal jeg være med" og jammen har jeg fått tak på billett. Takket være guitar hero har jeg også funnet en viss glede i metallicas låter, og jeg antar konserten intensiverer disse gledene Endret 1. februar 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Mastodon varmet opp for Iron Maiden i 2003 (?), husket ingenting av settet etterpå egentlig. Hadde aldri hørt om bandet før da. Ble ikke sånn super impressed, men det var sikkert fordi jeg bare var utålmodig etter å få Maiden på scena. Publikum responderte bra, hvertfall, selv om noen karer fra Finnmark sto nær meg og kjefta "Ka i hællveta her kjæm vi heilt fra Alta før å høre Maiden, så må vi stå å høre på denna brøledriten her i ei tima!!!" 05 var det. Dårlig lyd, men jeg ble hvertfall solgt etter å ha hørt sluttriffet på Seabeast. Blant tidenes beste riff. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Publikum responderte bra, hvertfall, selv om noen karer fra Finnmark sto nær meg og kjefta "Ka i hællveta her kjæm vi heilt fra Alta før å høre Maiden, så må vi stå å høre på denna brøledriten her i ei tima!!!" Hahah! Hørtes ikke helt ut som Alta dialekt, men moro var det læll. Selv om jeg er derifra så skal jeg ikke miste stemmen på å klage, dog heller å synge fra full hals hele kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå