osse-mon waits for alice Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Lysaker er egentlig et høl Du har CC vest rett ved stasjonen, det er vel det mest spennende.. VEDIG mange bedrifter i området... (nå får jeg sikker mange bæruminger på nakken ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Nei. Lysaker er bare en bedrifts-hub. En Narvesen-kiosk er vel alt. Ta toget videre til Oslo, shop rundt der, og dra tilbake til lysaker. Oslo er bare 2-3 stopp lengre bort Vi snakker kanskje 5 minutter videre med toget. Endret 30. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Når bør man møte opp hvis man vil ha en grei ståplass? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har allerede kjøpt billetten min til Lysaker, men det har vel kanskje ikke noe å si. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Neeeh, koster bare 20 kr mere inn til Oslo, evt prøver du å bare la være å gå av Kan gå av på nationaltheateret også hvis du får kalde føtter. Det er stoppet før oslo s. Så kommer du ut helt øverst i Karl Johans gate ved slottet og kan rusle hele gata nedover og kikke. Sikkert MASSE metallica-fans og effekter rundt i gatene. Er halve kosen å gå rundt i byen før en stor konsert. F.eks. når Maiden spilte i Spektrum sist gikk jeg og lillebror rundt i byen noen timer. ALLE pubber vi gikk forbi spilte Maiden-låter, eller DVD'r, og det sto engelske selgere på alle gatehjørner som solgte uoffisielle t-skjorter og skjerf. De roper på skikkelig engelsk så de følger sikkert bandet rundt. Kjipt for bandet da, for man gir jo bare penga til selgerne istedet for til bandet. Byen var liksom bare invadert av heavyrockere av alle aldre. Endret 30. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kanskje jeg gjør det. Har sitteplass anyways, så trenger ikke stå i kø for å få bra plass. Men hvem betaler jeg de 20 kronene til? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Går sånne billettfolk frem og tilbake i vogna hele tida..bare si du skal forlenge inn til Oslo så betaler du imellom. Har du sitteplass er det jo null vits å henge rundt utenfor telenor arena i timevis uten noe som helst å se på eller gjøre. Området rundt arenaen er egentlig bare ingenting, den ligger midt uti "gokk" ved Telenor hovedsenteret. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Aha. Flotte greier. Når åpner de portene på Arenaen? 19.00 eller noe? Eller, når bør jeg være der? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Når bør man møte opp hvis man vil ha en grei ståplass? Vanskelig å si. Dørene åpner jo klokken 18 som det står på billetten din. Og jeg vil tro at du får en god plass om du er der en time (halvannen muligens) før Metallica kommer på scenen. I Køben så kunne man finne plass helt borte ved gjerdet når det var halvannen time før Metallica entret scenen. Sikkert noen som har en bedre anelse enn meg da. Forøvrig er E2 en egen Metclub inngang? Jeg har kjøpt via Metclub til den første konserten, og han jeg kjøpte billetter i fra til konsert nr 2, har også inngang E2 på sine, men der står det ikke Fanclub på billettene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det anbefales utvilsomt å rusle rundt i Oslo og ta inn atmosfæren, er sikkert smekkfullt av metallica-skjorter og musikk fra pubber der folk tar noen pils før konserten. Nå er det jo i April så det er neppe sommertemperatur, men våren er fin den også. Pleier ikke være særlig kaldt ute på den tida. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Da blir det nok fort det. Hvis de åpner klokka 18, gidder jeg henge på et gudsforlatt sted i 4 timer. Er busser og tog ut igjen til Lysaker veldig fulle, kanskje? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Selv om det er fullt kan du alltid stå et sted. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sant det. Haha. Hva er det jeg stresser med? Skal jo alltids komme meg ut igjen! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Dette var jo litt av grunnen for at jeg bestilte billetter til den tredje og det jeg trodde ville bli den siste konserten i kjøben i fjor sommer, men så utvidet de med to til Se filmen hos Youtube Får håpe de gjør noe sånn for oss også i april. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Håper de disker opp med en premiere eller sjelden sang på den første konserten! Unforgiven III? Lenke til kommentar
jameshetfield- Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) jeg håper på verdenspremieren på Unforgiven III! Endret 31. januar 2010 av jameshetfield- Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 .. Forøvrig er E2 en egen Metclub inngang? Jeg har kjøpt via Metclub til den første konserten, og han jeg kjøpte billetter i fra til konsert nr 2, har også inngang E2 på sine, men der står det ikke Fanclub på billettene. Nei, det er ingen egen MetClub-inngang denne gangen. En billett er helt lik en annen, og alle inngangene blir brukt av alle billettinnehavere, selvom de har billetter kjøpt "gjennom" MetClub eller ei. Alle inngangene som slutter på tallet 2 (som E2) er for ståplasser, alle andre, slik som innganger som slutter på 1 og 3 er for sitteplasser. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 jeg håper på verdenspremieren på Unforgiven III! Det hadde ikke plaget meg for å si det sånn. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Takk Haakon. Nok en gang viser du at du er et vandrende leksion med knowledge. Unforgiven III hadde vært herlig. Tror kanskje de tar den i Asia da, hvis ikke så er det en god mulighet for at de tar den her. Frayed Ends Of Sanity ville jo vært rått. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Haha. Jeg ler.*snip* Nåja, det finnes jo de som virkelig får det til: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå