Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De kjorer ganske sa faste set list pa denne touren, virker det som... Haper ogsa pa S&R, den er fet :)

Ja, de kjører jo 4-5 faste gamle låter + en del fra DM, men når de kommer tilbake til Norge er de snart ferdig med DM-touren og de har jo vært her tidligere, så kan jo hende at dem da fader ut endel av det vi fikk sist.

Lenke til kommentar
Jeg håper vel strengt talt på mest fra andre album.. Håper ikke vi får høre Unforgiven 3. De eneste jeg gjerne vil høre fra albumet er All Nightmare Long og Judas Kiss.

The Judas Kiss funket ikke live i det hele tatt vil jeg si, de spilte den på konserten 30.7, er den av låtene fra DM som har vært "dårligst" live og jeg har hørt alt utenom S&R og Unforgiven 3.

Er de ferdige med DM-touren? Det er jeg faktisk ikke klar over!! Det er jo gullgull!

Nei det er DM-touren som kommer igjen.

Lenke til kommentar
Jeg håper vel strengt talt på mest fra andre album.. Håper ikke vi får høre Unforgiven 3. De eneste jeg gjerne vil høre fra albumet er All Nightmare Long og Judas Kiss.

The Judas Kiss funket ikke live i det hele tatt vil jeg si, de spilte den på konserten 30.7, er den av låtene fra DM som har vært "dårligst" live og jeg har hørt alt utenom S&R og Unforgiven 3.

Helt enig. Hørte den 2 ganger i sommer, utrolig "tom" live, ingen feel i det hele tatt. Synd, for album-versjonen er kul =)

Lenke til kommentar

Får vi Nightmare, Fade, Blackened, Bellz, Bleeding Me, Welcome Home (Sanatarium) og Leper Messiah er jeg fornøyd. :p

Hadde vært utrolig gøy om de spilte Ecstasy of gold slik de gjorde i Køben.

Edit: Vil også ha No Leaf Clover!! :D

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Får vi Nightmare, Fade, Blackened, Bellz, Bleeding Me, Welcome Home (Sanatarium) og Leper Messiah er jeg fornøyd. :p

Hadde vært utrolig gøy om de spilte Ecstasy of gold slik de gjorde i Køben.

Edit: Vil også ha No Leaf Clover!! :D

Spilte de den selv, altså?

Ville blitt litt skuffet om de spilte No Leaf Clover.. Spiller de Blackened kan de spille hva de vil ellers, for min del :p

Lenke til kommentar

Hørte Clover i '07 på Valle Hovin, så den kan jeg personlig klare meg uten, gitt. :p

Blackened er drit rå live, hørte den første og eneste gang i fjor i London på DM-release party, og vil VELDIG gjerne høre den igjen, for å si det sånn.

De jeg har mest lyst til å høre: Creep, Blackened, Whiskey og Lightning.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Håper på mer gammalt stuff egentlig. Var på begge konsertene i sommer, så jeg er litt "lei" det nye albumet. Kunne tenkt meg et par av disse: Leper, Damage, Heroes, Ktulu, Frayed og Eye.

Trapped under Ice er også noe jeg kunne tenkt meg, men det er kanskje litt mye å håpe på, i og med at den bare er spilt live sånn ca 3 ganger.

...det blir nok en standard spilleliste med 5-6 låter fra DM og resten av det vanlige greiene (master, sandman, NEM, fade, etc etc) :hm:

Lenke til kommentar
Trapped under Ice er også noe jeg kunne tenkt meg, men det er kanskje litt mye å håpe på, i og med at den bare er spilt live sånn ca 3 ganger.

...det blir nok en standard spilleliste med 5-6 låter fra DM og resten av det vanlige greiene (master, sandman, NEM, fade, etc etc) :hm:

Nja, Trapped under ice ble jo spilt den andre kvelden i MSG i New York den 15. nov, så er jo håp! Da ble også Shortest Straw spilt. Begge de to hadde vært utrolig deilig å få høre, spesielt Shortest Straw. Gjerne dra i gang hele Justice-plata for min del! :p

Men ja, det blir nok en standard spilleliste i Telenor Arena. Men alltids lov å håpe! :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Håper på mer gammalt stuff egentlig. Var på begge konsertene i sommer, så jeg er litt "lei" det nye albumet. Kunne tenkt meg et par av disse: Leper, Damage, Heroes, Ktulu, Frayed og Eye.

Frayed ends of sanity er i følge denne siden aldri spilt live. The Call of Ktulu hadde vært sykt fett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...