Takkformeg Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg er villig til å betale litt for å slippe kollektivt 300 blir litt vel mye, da.. Kikka på billettservice, for så på sidene til t-arena at de hadde solgt p billetter til acdc men så ikke noe til metallica - enda... Maybe i should send a mail O_o Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Creeping Death For Whom The Bell Tolls Wherever I May Roam Harvester Of Sorrow Fade To Black That Was Just Your Life The End Of The Line Sad But True Cyanide All Nightmare Long One Master Of Puppets Blackened Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Last Caress Whiplash Seek and Destroy Bedre setlist i går. De fikk jo med All Nightmare Long + Wherever I May Roam Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Har de helt fjernet seg fra DM-setlisten, eller er dette andre typer venues? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Har de helt fjernet seg fra DM-setlisten, eller er dette andre typer venues? Det er vanlig scene, så vil tro det er derfor de ikke kjører lasershow + første låtene fra DM på starten. Det lover hvertfall godt når låter som Blackened, Whiplash, Am I Evil? og Battery. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Har de helt fjernet seg fra DM-setlisten, eller er dette andre typer venues? Slik som andre har sagt, så er det en annen type show. Når de går tilbake til innendørs turneen blir det nok samme start på settet som alle de andre konsertene. Håper de kommer til å spille Nightmare i Oslo den 13. Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Det kan jo være at endrer totalt på innendørs konsertene også da. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Det kan jo være at endrer totalt på innendørs konsertene også da. Mulig det også, men etter det jeg har fått med meg var det slik når de spilte i Mexico også, etter de konsertene switcha de tilbake igjen når de kom innendørs. Det går jo absolutt ann å håpe på at man får et annerledes show en da de var her sist. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Herregud for en rå setlist. Kan forøvrig si at jeg håper på at The Outlaw Torn spilles. For et kunstverk den låta er. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Nå har jeg fått meg Orgullo, Pasión, y Gloria Tres Noches en la Ciudad de México på bluray. Absolutt fantastisk den også Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Er noe Metallica-greier på NRK1 nå. Spørrekonk. Spm 1; Ron McGovney og Dave Mustaine regner jeg med. Spm 2; Michael Kamen Spm 3; One Spm 4; No Remorse, Hit the Lights, Jump in the Fire, Phantom Lord Spm 5; Dave Lombardo, Joey Jordison Herregud for et nek denne dama er. Endret 22. januar 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Så også det. Synes det var rart at hun ikke greide Michael Kamen med en gang, da det ikke var spesielt vanskelig. På den siste var det vel Flemming et eller annet Night. Kjenner forøvrig at jeg blir småkvalm over sånn happyface-TV slik som kvitt eller dobbelt er. Endret 22. januar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Nå har jeg fått meg Orgullo, Pasión, y GloriaTres Noches en la Ciudad de México på bluray. Absolutt fantastisk den også Hvor bestilte/kjøpte du? Pris? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 På den siste var det vel Flemming et eller annet Night. De skulle ha tak i hvilke tre trommiser som steppet inn for Lars under en konsert i 04, det var spm. Konserten var på Download, men det sa de ikke noe om. Det var Dave Lombardo, Joey Jordison og Flemming Larsen (Drum Tech'n til Metallica) som steppet inn Hun presterte å si Flemming Rasmussen, og en hver Metallica-elsker med respekt for seg selv vet at han var produsenten på de tre beste Metallica-skivene i historien Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Ahaa. Skulle vel ganske fulgt litt bedre med da. Yeah, visste det siste der. Rikky bestill fra platekompaniet. Gjør du det så har du den i hus på tirsdag. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg hadde i alle fall kommet meg videre fra 24 000 kr på Kvitt eller dobbelt i kveld.. Utrolig kjedelig det der for Tone, men sånn kan det nå gå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 For de som husker mitt lille prosjekt, finner man det nå på adressen WikiTallica.net. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg oppdaterer førsteposten! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Nice. Det designet som er nå er stygt, men hver gang jeg skal lagre med et nytt funker det ikke. Regner med de fikser opp i det snart, og da kommer det. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Nå har jeg fått meg Orgullo, Pasión, y GloriaTres Noches en la Ciudad de México på bluray. Absolutt fantastisk den også Hvor bestilte/kjøpte du? Pris? På platekompaniet for 349 kr Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Creeping Death Ride The Lightning Fuel The Four Horsemen Fade To Black That Was Just Your Life The End Of The Line Sad But True Broken, Beat & Scarred The Judas Kiss One Master Of Puppets Battery Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Stone Cold Crazy Fight Fire With Fire Seek and Destroy Ganske badass setlist på den andre gigen i Buenos Aires. Fight, Battery, Ride, Judas, Horsemen... Lover godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå