AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 En kompis møtte LoG i gangen på hotellet når han var på Metallica-konserten i Danmark i sommer. Fikk bilde, autografer etc. Aldri vært så misunnelig på ham som da jeg fikk vite det Rompe! Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Sjekk denne setlista! De har plutselig begynt å spille life og line midt inni på denn utekonserten i Peru i går. Blackened kom også nest sist. Creeping Death For Whom The Bell Tolls Fuel Harvester Of Sorrow Fade To Black That Was Just Your Life The End Of The Line Sad But True Broken, Beat and Scarred Cyanide One Master Of Puppets Battery Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Am I Evil? Blackened Seek and Destroy Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Meget interessant setlist gutta spilte i Lima i Peru i natt. Noen store omrokkeringer, som at Day var tatt vekk, Life og Line kom som femte og sjette sang, One ganske seint i settet, og at Blackened var nest sist (!) i hele settet. Det siste betyr at de spilte TO av trash-låtene som vanligvis bare har vært på plass 13 i settet, nemlig Battery og Blackened. Creeping Death For Whom The Bell Tolls Fuel Harvester Of Sorrow Fade To Black That Was Just Your Life The End Of The Line Sad But True Broken, Beat and Scarred Cyanide One Master Of Puppets Battery Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Am I Evil? Blackened Seek and Destroy Husk at dette var utendørs, og på en stadio.. De pleier som regel å ha andre setlister ute enn på et in-the-round show inne. Men hvem vet, kanskje det er en setlist med det oppsettet der de spiller i Telenor Arena? Det er et show innendørs i Cordoba i Argentina om fire dager, så vi får se hva som skjer. Jeg sier bare give it to me om de skal spille med det oppsettet der. Endret 21. januar 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg var før deg Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hehe. Likte setlisten, og særlig at dei spelar Life utandørs også no (ikkje berre i Mexico). Håpar vi får forandringar på innandørs-showa også Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Synes de kunne bytte Line med Day. Litt trist at den ikke var med... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Enig. Day inn for Line og Nightmare inn for BBS. Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Åja, glømte Nightmare ofc! Men det er jo helt sinnsykt kult med Am I Evil og Blackened til slutt! Hadde hvert kult om det ble fast Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har så sykt lyst å høre Nightmare. Og S&R også i grunnen. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noe nytt ang. hvem som varmer opp? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noe nytt ang. hvem som varmer opp? Nope. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Ingenting enda! Vi holder øynene åpne! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg håper det blir Ole Ivars Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg håper det blir Ole Ivars "Nei så tjukk du har blitt!" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kanskje Hank von Helvete og Carola skal fremføre Jesus Christ Superstar? Turbo har jo varma opp før. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Dimmu eller Satyricon hadde vel vært greit.... Men personlig kunne jeg ha tenkt meg å sett Motörhead før Metallica går på, men det blir nok aldri å skje... Har sett de live 4 ganger å de gamle gubbene rocker villt! http://www.youtube.com/watch?v=v_yCB8adYUM Kanskje Lars Ulrich kan lære noen nye moves av sin skandinaviske venn Mickey Dee... I Say No More... Endret 20. januar 2010 av CCCCyanide! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Her står A Perfect Circle høyt på lista. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Får nok ikke band som har like høy status som hovedbandet til å varme opp. Da bitcher de bare om hvorfor ikke de selv headliner. Evt må det være en "festival" med 3-4 band some Progfest der 3-4 veldig kjente band spiller på samme kveld. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vil tru at fjorårets supportband var maks av kva ein kan forvente. Lamb of God, Mastodon, Machine Head osv er alle band med høg status og mange fans. Vil tru at band som Volbeat og The Sword kanskje i utgangspunktet er meir typiske supportband. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 JESS! En bekjent av meg skal selge 4 billetter til onsdagskonserten, sitteplasser. De kjøper jeg, så blir det sitting på onsdag (som om jeg kommer til å bruke stolen til annet enn jakkeholder) og ståing på torsdagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå