AmonAmarth Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Hvorfor skal det være et skikkelig hotell? Jeg trenger bare soveplass, jeg, så jeg pleier alltid å gå for det billigste jeg finner. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Nja, vil ha noe fint mens jeg først er i gang. Må dusje etter konsertene osv og vil gjerne ha noe som er bra, og som jeg samtidig kan endre/kansellere bestillingen på om nødvendig. Det er kun på Thon jeg har funnet at det er mulig. Scandic gikk det ikke. SAS er fullt på de dagene. Vil gjerne høre om du finner noe veldig billig. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som vet om andre steder en Metclub man kan få tak i Mexico 2009-Blu-rayen til en ok pris? Pris fra Metclub blir 500 pga dyr frakt, i tillegg til at prisen er over tollgrensen. eBay er også dyrt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Eh ja. Hvilken som helst Platekompaniet-butikk har den til 349,- http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD...d=UNTL2728789BR Er ikke akkurat eksklusive greier, trenger ikke gjøre det så vanskelig. Endret 19. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Ok. Personlig synes jeg 379 kr inkl frakt er drøyt for en enkel Blu-ray, men må man, så må man. For øvrig kostet Blu-rayen fra Nimes meg like mye ettersom Universal Music presterte å merke pakken med for HØY verdi, slik at jeg måtte betale moms og gebyr. Jeg hentet ut pakken ettersom jeg ville ha den med en gang, men jeg kunne bare glemme å få refundert noe fra Posten. Endret 19. januar 2010 av Rikky Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 De gjorde det samme med meg, men jeg slet litt med å bevise at det kun var den BDen som lå i pakken. Jeg bestilte alle tre variantene i samme ordre så hvis jeg skulle ha sendt inn "beviset" så hadde det stått at den kostet £97 og ikke 25 som det sto på pakken, så da hadde bare blitt dyrere Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Du kan kjøpe den i butikkene også, da. Ikke noe frakt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Det kan man selvsagt, hvis man bor i nærheten av en. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Jeez, jeg driver fortsatt å anmelder folk på Finn.no i hytt og vær! Lærer folk aldri? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg og noen kompiser tenkte at vi kanskje skulle møtt opp utenfor hotellet dems før konserten, og når de kommer ut, viser vi billetene og spør om vi kan sitte på med dem siden ingen andre kan skjøre oss. Hva tror dere? LOL Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 At dere ender opp utenfor hotellet og ikke rekker konserten. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Mest sannsynlig det, ja. Spesielt siden Metallica mest sannsynlig kommer til å reise til konsertlokalet relativt tidlig. Vet du hvilket hotell de bor på, da? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Mest sannsynlig det, ja. Spesielt siden Metallica mest sannsynlig kommer til å reise til konsertlokalet relativt tidlig. Vet du hvilket hotell de bor på, da? Grand, er det sånn det skrives? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 VET DU at de bor på Grand Hotell?! Hvordan vet du det egentlig? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Er vel der de har pleid å bo tidligere også, ja. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Da vurderer jeg Grand som mulig overnattingsplass for meg også. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Da vurderer jeg Grand som mulig overnattingsplass for meg også. Jeg tror ikke du vil få øye på dem, altså Eller, du får garantert øye på dem, for det står alltid folk utenfor hotellet i det de ankommer og reiser, men suite-party skal du nok se langt bort i fra x] Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Hadde vært megafett og møtt på dem inne på hotellet. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Hadde vært megafett og møtt på dem inne på hotellet. Jeg har møtt band tilfeldig i baren på spillestedet. Kanskje Metallica viser seg etter konserten i Telenor Arena? xD Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 En kompis møtte LoG i gangen på hotellet når han var på Metallica-konserten i Danmark i sommer. Fikk bilde, autografer etc. Aldri vært så misunnelig på ham som da jeg fikk vite det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå