Manx Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) De skaffer fra sine importører så du betaler ikke noe mer enn det det koster til vanlig i butikken. Er bare å snakke med de, så prøver de å få tak i det meste Edit: Var hjemme hos mine foreldre sist uke og plukket opp en bunke med So What! som har var lagret der en stund. Midt inne bunken så fant jeg plutselig ut at jeg ikke finner 6 utgaver Enten så er de blitt borte eller så har hun ryddet og de ligger på et sted ingen i verden kan finne på å lete og jeg mistenker det siste. Noe som betyr at jeg må på tokt for å grave fram de utgavene til uka... Endret 17. januar 2010 av Manx Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Okai, da får jeg ta en prat med Platekompaniet neste gang jeg er innom. Takk for infoen. Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Finnes det noe sted jeg kan kjøpe Nimes og eller Mexico med oppkrav/forhåndsbetaling? Jeg har ikke VISA og kan ikke bruke mammas (gidder ikke forklare hvorfor). Platekompaniet har ikke hatt noen av de de gangene jeg har vært innom. Jeg så nimes DVD'en i en Playcom butikken i Kristandsand Vet ikke om du bor der, men kan i allefall kjøpes der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Platekompaniet i Drammen har den rett ved inngangen hvertfall. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Har vært innom Platekompanier i Arendal flere ganger og sett i musikk-DVD-hylla, men de har ikke hatt noen av dem noen gang. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Kjøp fra play.com i England. Der koster Bluray'en (Nimes) 150,- ca, mens den koster over 300 her i Norge på platekompaniet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Som sagt, har ikke VISA og mamma vil ikke ut med sitt VISA (gidder ikke forklare hvorfor). Jeg må ha forhåndsbetaling eller i butikk. Uansett er det mer enn Nimes jeg har tenkt på å kjøpe. Har laga en liten handlekurv på Platekompaniet til nærmere 2000. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Okei. Den er grei. Kan sikkert få ordna noe forhåndsbetalingsgreier der om du ringer dem eller noe. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Kan alltids prøve. Ellers kan det være jeg finner noen som kan betale for meg. Hehe. Får se. Skal uansett ha det jeg har i handlevogna. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Om du bare skulle ha Nimes Blurayen fra play, så kunne jeg betalt for deg. Men jeg tør nok ikke legge ut 2k for en jeg ikke kjenner. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Om du bare skulle ha Nimes Blurayen fra play, så kunne jeg betalt for deg. Men jeg tør nok ikke legge ut 2k for en jeg ikke kjenner. Jeg synes det hadde vært risky å legge ut for bare Nimes-DVD'en óg, jeg De på forumet jeg tør å stole 99% på kan telles på en hånd, for å si det slik x) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Samme her. Men jeg hadde bedt ham om å overføre de pengene filmen koster, før jeg hadde bestilt. Så ville det vært opp til ham og finne ut om han tør stole på meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Eller bare last ned en BD-rip på en torrentside. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Fysj! Nå får du Lars på nakken! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Eller bare last ned en BD-rip på en torrentside. GTFO Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Uansett om kan kan laste ned ditt og datt på internettet, så er det mye gøyere å ha en DVD i hyllen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Nei jeg har ikke lasta ned jeg bare sier det Musikk er best på Bluray eller DVD pga lydkvaliteten er best da. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 'Nimes kan da umulig koste så mye at den må lastes ned Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Har fått meg Nimes Blurayen nå. Absolutt fantastisk Gleder meg ekstremt til 13. og 14. april nå, er jo bare litt under tre måneder igjen Edit: Skrivefeil... Endret 18. januar 2010 av mortenandre Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Sitter å leiter etter hotell. Det hotellet som jeg hadde sikta meg ut har ikke ledig til to personer. Så kikker litt på Thon Hotels. Skal ikke være så veldig langt unna TA, og utifra bildene var det veldig pent. Rompris på 1820,- pr natt var litt stivt, men ikke det verste jeg har sett. Bare sleng ut her om det er noen som har noen anbefalinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå