Jefe Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Helt enig med deg. Er også ganske sikker på at den spilles en av kveldene. Tror den spilles den 13 in fact. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) var Cliff's siste konsert heri Norge? Ståkkhålm! Endret 14. januar 2010 av CCCCyanide! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Bilde av MetClub t-skjorta på MetClub.com. Jeg syns den var fet. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Megafet, synes jeg! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Jepp! Jeg liker den svært godt, gleder meg til å se den IRL. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Badass! Kult bilde av Hetfield forresten. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Helt konge! Gleder meg ekstremt! Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Sinnsykt fet t-skjorte! Men det er synd at jeg ikke får den før i Juni Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Oooh! Jeg kommer til å bli sittende med skjegget i postkassen til den der kommer ...Sett at jeg hadde hatt et skjegg, selvfølgelig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Du kan jo gro et skjegg mens du venter. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Det vil nok mest sannsynlig skje, sett at den ikke kommer før til sommeren Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Hvorfor kommer den ikke før sommeren? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Han gror kanskje ikke skjegg like lett som oss andre? Nimeskonserten på Bluray i posten fra play i dag. Fantastisk. Et must-buy for alle som er fan av musikk egentlig. Så jævla bra er den. Fikk også øreplugger (vært linka til av en bruker her inne tidligere, tror det var Haakon som gjorde det) og jeg vil bare si takk for linken. Kosta 150,- sånn cirka og er verd hvert øre. Utrolig behagelige å ha på seg, trenger ikke tenke på om de skal dette ut eller noe og man kan snakke med andre mens man har dem på. Fremt personen du snakker til ikke er langt unna. Virker som et knallkjøp for alle som ikke tar noen sjanser og har med seg propper på konsert. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Fikk også øreplugger (vært linka til av en bruker her inne tidligere, tror det var Haakon som gjorde det) og jeg vil bare si takk for linken. Kosta 150,- sånn cirka og er verd hvert øre. Utrolig behagelige å ha på seg, trenger ikke tenke på om de skal dette ut eller noe og man kan snakke med andre mens man har dem på. Fremt personen du snakker til ikke er langt unna. Virker som et knallkjøp for alle som ikke tar noen sjanser og har med seg propper på konsert. Godt å høre at du ble fornøyd med de. Digger de selv og. Testet dem ut med høy musikk ennå, da? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Nimeskonserten på Bluray i posten fra play i dag. Fantastisk. Et must-buy for alle som er fan av musikk egentlig. Så jævla bra er den. Har hatt den liggende her i noen uker nå, fikk endelig ut fingern å fikk sett den. Det er "rimlig" bra AQ/PQ for å si det mildt. Så er det bare å vente på BDen ifra Mexico så får jeg sett den også Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 På mitt eksemplar var det utruleg dårleg sync mellom lyd og bilde. Fleire som har same problemet? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Finnes det noe sted jeg kan kjøpe Nimes og eller Mexico med oppkrav/forhåndsbetaling? Jeg har ikke VISA og kan ikke bruke mammas (gidder ikke forklare hvorfor). Platekompaniet har ikke hatt noen av de de gangene jeg har vært innom. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Godt å høre at du ble fornøyd med de. Digger de selv og. Testet dem ut med høy musikk ennå, da? Jess, funker knall. Må være noe med innstillingene på blurayspilleren din Wackee. Ingen problemer her hos meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Finnes det noe sted jeg kan kjøpe Nimes og eller Mexico med oppkrav/forhåndsbetaling? Jeg har ikke VISA og kan ikke bruke mammas (gidder ikke forklare hvorfor). Platekompaniet har ikke hatt noen av de de gangene jeg har vært innom. Ikke som jeg vet om. Men det er jo bare å få Platekompaniet til å bestille dem for deg, så er det bare å plukke dem opp når de kommer. Er ikke verre enn det Edit: Kan ikke si at jeg la merke til at det var dårlig sync mellom lyden og bildet hos meg heller, jeg tittet etter det også siden jeg har hørt at andre har klaget på det. Endret 17. januar 2010 av Manx Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Åja, Platekompaniet bestiller fra lageret til nettsiden, eller noe? Koster det det samme som på Platekompaniet.no + frakt da, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå