Hansoen Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Får snakke med Mamma, hun får ordne det med brikken tenker jeg Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Det er vel logisk. Men hvordan i svarte skal jeg få billetter da? Jeg har jo ikke VISA og ingen har av foreldrene mine har mulighet til å betale! Jeg vil på den konserten! Fuuuck! - Hvorfor har du ikke VISA? - Hvorfor har ikke foreldrene dine mulighet til å hjelpe deg? At du ikke har VISA betyr at du kanskje bor hjemme. Hvorfor kan du ikke bare låne kortet dems og bestille? Noen som forresten veit hvor mange billetter som ble solgt i dag? Endret 19. november 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Det er vel logisk. Men hvordan i svarte skal jeg få billetter da? Jeg har jo ikke VISA og ingen har av foreldrene mine har mulighet til å betale! Jeg vil på den konserten! Fuuuck! - Hvorfor har du ikke VISA? - Hvorfor har ikke foreldrene dine mulighet til å hjelpe deg? At du ikke har VISA betyr at du kanskje bor hjemme. Hvorfor kan du ikke bare låne kortet dems og bestille? Noen som forresten veit hvor mange billetter som ble solgt i dag? - Er 16 år. - Mamma er i Finland og pappa er i en time (lærer). Bor også på internat så det blir litt vanskelig å låne korta deres. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Spør noen du bor med på internatet om å få lånet kortet dems da Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Får vel be søstern bestille, da jeg ikke har Visa eller noe annet. Men er det såpass kaos med bilettene, at de blir utsolgt før kl 10? Eller går det greit å vente til ettermiddagen? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Det går ikke greit å vente til ettermiddagen, nei. Folk er selvsagt heldige på ettermiddagen og, men for det meste får man opp at "billetter er ikke tilgjengelig". Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Hender jo rett som det er at dem som sitter kl9 og trykker ikke kommer gjennom, mens det kommer noen idioter i 12-13-14 tiden å bare suser rett igjennom, tickets purchased, mens stakkaren som har sittet der siden kl.9 ikke får noenting. (Dette har hendt meg, jeg satt å trykket kl9, kom faen ikke gjennom, så ringer min bror meg "JEG KJØPTE NETTOP BILLETTER ZOMG ZOMG"). Heldigvis hadde han 1 til meg å Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Argh, lurer bare på hvordan jeg skal få kjøpt biletter da. Får vel kanskje ha med meg visaen til muttern på skolen, for å så bestille via telefon. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Kan du ikke be din mor gjøre det? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Argh, lurer bare på hvordan jeg skal få kjøpt biletter da. Får vel kanskje ha med meg visaen til muttern på skolen, for å så bestille via telefon. Bestilling over telefon er vel ikke spesielt lett? Da jeg gikk på skolen satt jeg alltid hjemme på morgenen for å bestille billett. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Telefon er i grunn bare å glemme. Jeg får problemer når det er 15 i kø, liksom, da må jeg ringe hundre ganger for å i det hele tatt å få svar, for det kommer bare "Nettet er opptatt". Skulker alltid skolen jeg og når det er utrolig viktige ting som dette. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Telefon er i grunn bare å glemme. Jeg får problemer når det er 15 i kø, liksom, da må jeg ringe hundre ganger for å i det hele tatt å få svar, for det kommer bare "Nettet er opptatt". Skulker alltid skolen jeg og når det er utrolig viktige ting som dette. Selvsagt. Det får da være måte på prioriteringer Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Billettene kom i posten i dag! Mindre billetter enn vanlig, ganske så små og søte! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Jeg skal hoppe i taket om jeg får billett. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Billettene kom i posten i dag! Mindre billetter enn vanlig, ganske så små og søte! ..syns nesten de kunne skrevet min adresse på konvolutten. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Billettene kom i posten i dag! Uff, da må jeg få den fyllesjuke ræva mi ut i postkassa for å titte da jo ikke bra Nei det er godt å få billettene før resten av haugen, siden det helt sikkert er en del billetter som blir stjålet i postkasser rundt om kring siden det er en sånn liten fin billettservice logo på konserten... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Ja. Er utrolig at dem bruker de konvoluttene dem bruker. Alle veit at på tirsdag/onsdag/torsdag neste uke, så kommer det til å være MANGE billettservice-konvolutter som inneholder Metallicabilletter der ute i det langstrakte landet vårt. Bare å forsyne seg. Det som er bra derimot, er at billettservice har rutiner for stjålne billetter, det vil si at de kan sperre billetter som blir stjålet. Så da får tyven/de folka tyven solgte billettene til seg en liten overraskelse på selve konsertdagen. Endret 21. november 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Mye bedre før (var ikke alt det ) når de kom i umerkede konvelutter. Mine hadde kommet de også, så da sitter de trykt plassert i bilderammen der jeg setter alt av billetter Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Mine og kompisen min sine billetter har ankommet Da er det bare å smøre seg med tålmodighet, kose seg med spekulasjoner om setlist og vente på at oppvarmingsband blir klart Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Jeg vil ha Suicide & Redemption fra DM, så har vi fått den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå