Jefe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Har vært Metallica fan siden jeg var 15 år kanskje (er nå 18). Hørte på dem en del før det også, men da var det kun to låter det gikk i og det var Nothing Else Matters og Enter Sandman. Nå har jeg hørt det meste de har utgitt, og eier noen live DVD'er, samt noen CD'er. Ble medlem av Metclub i sommer kan også nevnes. Sett de live kun en gang før, men jeg tror og "vet" at det skal bli mange flere konserter med dem i årene som kommer. Kan forøvrig nevne at jeg har påvirket min lillebror som også er blitt Metallica fan. The Good, The Bad And The Ugly er forøvrig en kongefilm som står i DVD-hylla og ligger på hardisken i HD. Kjøp S&M med en gang! Virkelig verdt å ha i hylla. Koster vel 150,- på play.com, noe som er et kupp i forhold til hvor episk innholdet er. Endret 9. januar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Har vært Metallicafan i en del år nå.. Likte dem en stund på tidlig 90-tallet, uten at jeg viste hvem dem var... Etter endel mobbing og dritt på barneskolen vurderte jeg lenge å ta mitt eget liv. En eldre kamerat av meg hadde lånt Walkmanen (!!!) min, og glemt igjen en kasset med blant annet Fade to Black på. Denne fant jeg en god del trøst i, og tenkte ikke spesielt mye over hvilken gruoppe det var som sang. En god del år senere hørte jeg låta på nytt, sammen med Bleeding me, og jeg ble hektet på nytt. For meg tok det virkelig av på TG '99, da jeg lastet ned alt jeg fant av Metallica Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hva har dere av Metallica-ting? (CDer, DVDer, Merch osv) Kan jo nevne samlinga mi. Og nei, det er ikke om å gjøre å ha mest på noen måte. Merch gjør deg ikke til større fan enn andre. Jeg har: CDene (KEA, RTL, MoP, ...AJFA, TBA, L, RL, G.INC, S&M, ANGER, DM) DVDer (S&M, SKOM, Metallica (Making of TBA)) T-skjorter (har vel 5 stk, med 1 til på vei) MoP-genser (på vei) Norway Inc genser (på vei) MoP-plakat DM-flagg DM-plakat av medlemmene Nøkkelbånd Making of DM Demo Magnetic Death Magnetic Limited Edition (Death in a coffin) MetClub-medlemskapspakka Har lyst på Nimes og Mexico. Endret 9. januar 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Har alle offiseller cder og dvd'er (også noen uoffisielle) Signert So What! bok Signert Justice-cd Meet&Greet-sticker signert av Lars Metalli-Can # 34813/35000 Noen tomme fan-cans Death In A Coffin 15-20 t-shirts 3 gensere 4 posters En haug med So What! blader To Live Is To Die, the Life and Death of Metallica's Cliff Burton-bok Ca. 30 gitar-plektere 2 brukte gitar-strenger Backstage-klistremerkert fra div. turneer', fått gjennom Metclub Endret 9. januar 2010 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har alle offiseller cder og dvd'er (også noen uoffisielle)Signert So What! bok Signert Justice-cd Meet&Greet-sticker signert av Lars Metalli-Can # 34813/35000 Noen tomme fan-cans Death In A Coffin 15-20 t-shirts 3 gensere 4 posters En haug med So What! blader To Live Is To Die, the Life and Death of Metallica's Cliff Burton-bok Ca. 30 gitar-plektere 2 brukte gitar-strenger Backstage-klistremerkert fra div. turneer', fått gjennom Metclub Mykje snadder der! Dei brukte gitar-strengane, har du fått dei gjennom å verve folk til MetClub? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hva for noe moro er det jeg har da: Kill 'Em All (CD og LP) Ride The Lightning (CD og LP) Creeping Death (LP 12" singel med bilde) Master of Puppets (CD og LP) Garage, Inc. (orginal LPen x2) ...And Justice for All (CD og LP) Alle LPene ovenfor ligger i en limited box (2653/5000), utenom et stk. Garage, Inc. LP som jeg kjøpte 10 år før det igjen derav 2 stk av den. The Black Album(CD, Audio-DVD og LP på vei ifra metclub) Live Shit: Binge & Purge, har orginal utgivelen i boks med konsertene på VHS og selvfølgelig DVD utgaven som kom for noen år siden. Load (CD) Re-Load (CD) S&M (CD) St. Anger (CD x2 + LP) Death Magnetic (CD, Limited CD (digi-pak), Death in a coffin og LP) + en haug med cd-singler som jeg ikke orker å skrive ned, men det er en "liten" bunke det også FanCan 5 (limited til 5000), inneholder en live cd ifra The Filmore som kun finnes i den boxen, låtene ble stemt fram av medlemene i metclub. Så DVD utgivelser i passe rotete rekkefølge: Cunning Stunts, A year and a half in the life of Metallica (også VHS) S&M Cliff 'Em All Some Kind of Monster The Video's '89-'04 Francais Pour Une Nuit (BD, DVD og Boxen nr. 00563) Orgullo, Pasion y Gloria (DVD har jeg fått + BD på vei i posten) Når konsertene er ferdig i april så har jeg også sett gutta 10 ganger live. Pluss en bunke med årganger av So What! t-shorter osv... Tror det var meste parten. Endret 9. januar 2010 av Manx Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har alle offiseller cder og dvd'er (også noen uoffisielle)Signert So What! bok Signert Justice-cd Meet&Greet-sticker signert av Lars Metalli-Can # 34813/35000 Noen tomme fan-cans Death In A Coffin 15-20 t-shirts 3 gensere 4 posters En haug med So What! blader To Live Is To Die, the Life and Death of Metallica's Cliff Burton-bok Ca. 30 gitar-plektere 2 brukte gitar-strenger Backstage-klistremerkert fra div. turneer', fått gjennom Metclub Mykje snadder der! Dei brukte gitar-strengane, har du fått dei gjennom å verve folk til MetClub? Jepp =) Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hadde vært gøy om folk hadde lagt ut bilde av samlinga si Lenke til kommentar
Simenostnor Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg samlet litt på Metallica før, men fant ut for et par år siden at det var andre ting som var mer verdt å bruke penger på. Jeg har: CD: Kill em all Ride the lightning Master Of Puppets The 5.98 Garage Days re Revisited And justice for all The black album Load Reload Garage Inc. S&M St. Anger Death Magnetic CD Singler: Creeping Death E.P Sad But True Nothing Else Matters Until It Sleeps Until It Sleeps (en annen utgivelse) Hero Of The Day Hero Of The Day (en annen utgivelse) King Nothing The Unforgiven II The Memory Remains The Memory Remains (en annen utgivelse) Whiskey In The Jar part 1 Whiskey In The Jar part 2 Whiskey In The Jar part 3 Turn The Page No Leaf Clover I Dissapear Frantic St. Anger The Unnamed Feeling The Unnamed Feeling (i et sånt sleevecover) The Unnamed Feeling part 1 The Unnamed Feeling part 2 All Nighmare Long part 3 LP: ...And Justice For All Singler: Creeping Death 12" The Unforgiven 12" The Unforgiven 7" Enter Sandman 7" picture disc DVD: Live Shit A Year and a Half in The Life of Metallica Classic Albums: Metallica Live Shit Cunning Stunts S&M Some Kind Of Monster Metallica: The Videos Blitzkrieg In Rio Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Blackened på trekkspill og banjo må jo være helt Harald! NOT! Nå har jo Metallica og banjo vist seg å være en slager på andre metallica låter, så hvorfor ikke? Iron Horse er jo for eksempel knalltøft Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Helt riktig, Iron Horse er helt fantastisk. Har begge Metallica-tribute platene dems (Fade to Bluegrass vol. 1 og 2). Anbefales på det sterkeste å sjekke ut! Elsker begge platene. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Husker dere når bandet Am I Blood florerte rundt på nett, hvorav folk trodde låta Gone With You var en av Metallica-bidragene til St.Anger? Janne Kerminen er fanden så lik James i stemmen at det er skummelt Se filmen hos Youtube Pittelitt offtopic, men når dere snakket om coverversjoner, kom jeg akkurat på denne sangen som jeg ikke har hørt på flere år Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) jeg har fortsatt en flau samling, men et sted må man jo starte 3 t-skjorter (en ødela and justice for all t-skjorta mi og rev den opp fordi "guns n' roses er 100 ganger bedre ) Metallica dogtags live sh*t: binge and purge Metallica in America cliff em all ride the lightning and justice for all the black album Endret 10. januar 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
jameshetfield- Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Husker dere når bandet Am I Blood florerte rundt på nett, hvorav folk trodde låta Gone With You var en av Metallica-bidragene til St.Anger? Janne Kerminen er fanden så lik James i stemmen at det er skummelt Se filmen hos Youtube Pittelitt offtopic, men når dere snakket om coverversjoner, kom jeg akkurat på denne sangen som jeg ikke har hørt på flere år Han var skremmende lik i stemmen ja. Og James sin stemme er det ikke mange som kan etterligne Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hadde vært gøy om folk hadde lagt ut bilde av samlinga si Finnes vel en tråd her inne på forumet en eller annen plass om metallica samlinger etc... personlig har eg en rimelig stor samling, men den er på langt nær up 2 date nå som det har rydd inn med diverse snæx den siste tida. Tror den tråden het noe sånn som metallica og rapsody merchandise.... kanskje en ide å lage en ren tråd med bare metallica samle stuff...?!... Edit: Fant den gamle.... https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=7467697 Er fra 2006 en gang så den lista mi skulle kanskje vært fixa litt på... Endret 10. januar 2010 av CCCCyanide! Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg skal snart til USA og tenkte å kjøpe mexico og frankrike dvden der , og jeg lurer på om det pleier å være sone fri eller sone 1 på dem? Endret 10. januar 2010 av datating Fjernet dobbelpost Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg skal snart til USA og tenkte å kjøpe mexico og frankrike dvden der , og jeg lurer på om det pleier å være sone fri eller sone 1 på dem? De to er sonefrie. Du finner dem nok ikke i vanlige butikken hvis dem ikke har importert noe selv, så hvis du har en adresse du skal oppholde deg på noen dager er nok det beste å bestille via amazon f.eks. Endret 10. januar 2010 av datating Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 jeg så dem på sears.com takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå