Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innendørskonserter slår utendørs for meg mtp stemning. Det er sikkert fordi vi hører hele publikum bedre innendørs enn ute der lyden forsvinner ut i lufta. Og 15000 stk som står og hopper og venter på Maiden og roper er fetere enn 10000 som står fremst på VH og 20000 som bare henger bakerst og drikker øl og klager over lyden.

Bortsett fra i Rio, der er folk bare gale uansett hvor mange de er.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Der kom endelig konsertene ifra Nimes på BD og Mexico på DVD :)

Så er endelig Mexico BDen tilgjengelig i sjappa til metclub så da ble den bestilt og siden det var litt lite å bestille så tok jeg med meg The Black Album på vinyl :p

Lenke til kommentar

Skal man starte diskusjonen om blodfans igjen nå eller :roll:

Nå har jeg vært på alle konsertene i Norge de siste årene og påstå at det var bedre stemning på Valle Hovin eller i Bergen i forhold til hva det var i Spektrum i sommer blir for meg bare dumt. For det første så kommer det veldig ann på hvor man står hen blant publikum, i hvertfall hvis man er ute. Jeg sto til høyre for lydbua på Valle når de var der og der var det veldig god stemning, jeg slet med å høre gutta på scenen til tider og sto man andre steder så var det helt sikkert helt dødt.

Når man er innendørs så går ikke lyden noen steder så, så det lettere å påstå at stemningen er bedre inne (noe jeg også gjør). Jeg setter de to konsertene i Spektrum over begge de to på Valle og i Bergen når det kommer til "liv".

Lenke til kommentar
Der kom endelig konsertene ifra Nimes på BD og Mexico på DVD :)

Så er endelig Mexico BDen tilgjengelig i sjappa til metclub så da ble den bestilt og siden det var litt lite å bestille så tok jeg med meg The Black Album på vinyl :p

Hatt Mexico-DVD'ene i en uke nå. :p Konge! Rippa cdene og sitter å hører på de i skrivende stund. Blurayen fra Nimes venter jeg enda på.

Lenke til kommentar

Ok, tolka det kanskje feil. Det eg meiner er at det var MANGE i Spektrum som ikkje gjorde noko bidrag til stemninga, medan på Valle og i Bergen følte eg ei større gruppe laga lyd.

For meg virka den første konserten i spektrum i sommar til å ha bra trykk, medan det var relativt dødt på den andre. Stod nokså likt plassert på begge. På Valle og i Bergen stod eg midt forran, ca 5-10m frå scena, og der var det enorm stemning begge showa. I spektrum stod eg 2-3 frå gjerdet "midt på"...

Lenke til kommentar
må man væremedlem i met-club for å bli med i Norway inc :(

Ja.

A Local Chapter is a localized branch of the Metallica Club for Club Members who want to meet other club members living in their area, promote the band, and in general, have more Metallica in their lives.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...