AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Aarh, kjenner jeg er spent på hvilke(t) oppvarmingsband det kommer til å bli! Volbeat hadde seriøst vært awesome! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har aldri hørt på Volbeat, jeg. Ikke Lamb of God eller Mastodon (som jeg har fortsått at det også har vært tidligere på Metallica) heller. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg er storfan av både Volbeat, Lamb of God og Mastodon, så jeg har vært relativt fornøyd med '09-supporten. The Sword og Down i Bergen '08 var også awesome, mens HIM i Oslo '07 var noe av det morsomte jeg har opplevd! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Uansett hva det blir håper jeg at de lager liv! Regner med det blir noe musikk jeg liker uansett iom. at de skal varme opp for Metallica. Da hyrer man jo ikke et danseband som oppvarming, liksom. Endret 29. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Uansett hva det blir håper jeg at de lager liv! Regner med det blir noe musikk jeg liker uansett iom. at de skal varme opp for Metallica. Da hyrer man jo ikke et danseband som oppvarming, liksom. De leide nå HIM til Oslo, så du skal aldri si aldri Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Sant nok. Hopper ikke taket hvis noen setter på HIM akkurat. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det var helt fantastisk! 40,000 mennesker, hvorav 98% synes HIM er gross. De gikk av scenen lenge før de skulle, for de ble pepet ut Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det var forferdelig med HIM på Valle Hovin. Folk så alle andre veier enn mot scena Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det var forferdelig med HIM på Valle Hovin. Folk så alle andre veier enn mot scena Du kan ikke ærlig si at du ikke lo godt av hele greia? Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Haha, husker HIM ja. Mr. Vallo(?) var jo på gråten på scenen. "Ok, we'll fuck off soon - just play one more song first ". Mastodon og LoG må være tidenes mest kick-ass support - EVER. Kanskje mine to favorittband, etter Metallica Har forresten et lite håp på Mastodon som support igjen, siden deres Euorpe-tour del 1 foregår i februar, og de er ledige i mars/april/mai. Samt at de skal følge "The Big Four" på Sonisphere i år. Endret 29. desember 2009 av Heddee Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Mastodon var dritt! Jeg er stor fan av Mastodon, og det gjorde skuffelsen enda større. De kom på scenen, spilte sangene sine, og gikk igjen uten å si et eneste ord til publikum. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ah. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha kritisert Load og ReLoad så mye som jeg gjorde. Er jo ekstremt mye digg musikk! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg var også i en anti-Load/(Re)Load-periode, men den har gått over. Men det er fortsatt ikke den sang fra de to albumene som slår noen av de tidligere sangene, spør du meg Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Mastodon har faktisk en live-stil der dei ikkje kommuniserer mykje med publikum. Bevisst. "It kills the magic" Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg ville ikke si at jeg er inne i en Load/ReLoad-periode. Har gått mest i DM i det siste for min del. Men Load og ReLoad har mye bra, selv om jeg er enig i at jeg liker KEA, RTL, MoP og AJFL bedre. Liker også DM bedre. (Sorry til dere forkortelse-hatere, men jeg gadd ikke skrive fulle albumnavn nå ) Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Death Magnetic gruser alle album siden TBA, kanskje med unntak av S&M, men live-album teller vanligvis ikke! Selv om dette live-albumet er temmelig.... spesielt Mastodon har faktisk en live-stil der dei ikkje kommuniserer mykje med publikum. Bevisst. "It kills the magic" Det var jeg fullt klar over, men det var vanvittig kjedelig likevel. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg er helt enig. Jeg liker i grunnen DM er på lik linje med de fire første. Det er min personlige mening, og det er sikkert mange "Metalli-heads" der ute som er uenig. Hehe. Den eneste sangen på DM jeg ikke liker så godt er Cyanide, men det er fordi jeg hadde den som vekkerklokke-tone i en lang periode før jeg begynte å høre ordentlig på DM. Derfor tenker jeg på trøtte morgener hver gang jeg hører sangen. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Di meining. Storkosa meg, eg. Sålenge dei gir 100% under låtane, er eg meir enn fornøgd, og det gjorde dei - såvidt eg kunne sjå. Men forstår at enkelte ikkje likte det like godt..kvar sin smak. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg synes C-c-c-Cyanine er episk! Jeg har (utrolig nok) aldri fått skikkelig sansen for Suicide & Redemption. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hehe, se der ja. Smaken er som baken - for S&R er kanskje min favorittsang på CDen sammen med All Nightmare Long. Når det er sagt så hører jeg på Cyanide, jeg hopper ikke over den. Bare kommet litt skjevt ut med sangen, kanskje? Endret 30. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå