Jefe Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Legg ut en Youtube video av det om du finner. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=wpGcpJAYEew Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg synes San Diego '92 er bedre enn Seattle '89, sånn egentlig. Mye på grunn av at en kan legge Enter Sandman, Nothing Else Matters og Sad But True til i spillelista. Det at de spiller sanger som det i spillelista til fordel for eldre sanger gjør San Diego verre for meg.. Blackened, ...And Justice for All, The Thing That Should Not Be og The Four Horsemen Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Synes begge to er drit bra. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken som er best Begge to er jo i Live Shit boksen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Fett. Kirk spilte I Dovregubbens Hall. Og han fulle, irriterende (smør på flesk ) bergenseren ved siden av oss, stod og skrek "Spell noke annaaaaaaa, det har værrrt gjort føøøøøøøørrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh" Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=wpGcpJAYEew Den ble spilt også i Bergen i fjor. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Han har også spilt little wing Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg synes det var utrolig festlig når Kirk drar i gang en norsk kjenning i Bergen, jeg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=597335 Skal vi lære noe av dette så må det være at vi bruker eller i det minste har med ørepropper på konsert sånn i tilfelle. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Ja, det er utrolig viktig. Dropp dumme unnskyldninger som at "jeg har vært på 100 konserter før, og det skjer aldri meg!". Vel, jeg hadde også vært på mange konserter (med øra "ubeskyttet") før det skjedde meg, men det skjedde med meg for det. Har det ikke så ille nå, men jeg skal ikke la det utvikle seg, og har derfor gått til innkjøp av noen meget gode ørepropper. Anbefaler alle å gjøre det samme. Det hører også historien til at det ikke bare er på grunn av konserter. Jeg har spilt i band, spiller mange instrumenter hjemme, og hører på veldig høy musikk. Både gjennom bærbare musikkspillere og andre kilder.. Alltid uten å bruke ørepropper. Noe jeg angrer på nå. Husk at det er ikke sikkert øresusen kommer akkurat nå, men at det kan komme om flere år og, uten at du har utsatt ørene for ekstrem lyd i perioden nå til når det eventuelt plutselig skjer. Man kan også utvikle øresus ved noen typer nakkeskader, kreft, osv.. Edit: Så det forresten først hos CNN via en link fra et annet forum, men jeg må si at det er godt å se at dette har nådd norsk media også. Håper dette kan få folk til å tenke litt. Endret 29. desember 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Konsert uten ørepropper en hørselsselvmord..! Ta det fra en som er blitt døv på det ene øret Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg kommer fortsatt til å gå uten ørepropper. Når jeg spiller konserter selv, bruker jeg dem selvfølgelig! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Related news Nettopp blitt postet. Kinda derfor diskusjonen kom tilbake til ørepropper Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg finner ikke innlegget der det står en link til en hjemmeside til ørepropper. Er det noen som kan hjelpe meg ? =) Når jeg skal på 13 april konserten er det greit å ha ørepropper, jeg merka at det begynte å gjøre vondt i øra når jeg var på konsertene 22/7 og 30 /7 i år. Noen andre som var på 22 /7 konserten ( københavn)? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 http://www.armygear.com/products/Surefire-...fender-EP3.html Disse var postet et godt stykke tilbake i tråden. Har tenkt å kjøpe de der selv faktisk. Vet ikke om det var de du mente. Jeg var forresten på konserten den 20/7 i Køben, men ikke den 22. Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 http://www.armygear.com/products/Surefire-...fender-EP3.html Disse var postet et godt stykke tilbake i tråden. Har tenkt å kjøpe de der selv faktisk. Vet ikke om det var de du mente. Jeg var forresten på konserten den 20/7 i Køben, men ikke den 22. takk for at du postet linken igjen, jeg leita men jeg fant den ikke... konserten i køben var helt spesiell =) skal du i april? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, 13 april har jeg billetter til. Leiter litt til konserten den 14 enda, og satser på at det blir en kveld til. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har billetter til begge Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Alle innlegg som inneholder info rundt kjøp og salg vil fjernes. (forespørsel om billett = vil jeg kjøpe = forbudt) Dette må tas på bruktmarkedet. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå