jameshetfield- Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Når jeg logger meg på så ligger det bilder ifra en av de siste konsertene de hadde nå før jul. Er tatt 12.12 og ligger på forsiden når jeg logger meg inn. Oisann, noe jeg har oversett hvertfall. Takk Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Dere bør også sjekke ut Ross Halfins bilder! http://rosshalfin.com/metallica/metallica70.php De små bildene helt nederst er linker til nye gallerier. Lenke til kommentar
lund3n Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Noen som vet noe om transport til og fra konserten? Jeg og et par kamerater vurderer hotell i Oslo sentrum. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Blir helt sikkert satt opp busser, men jeg vil anbefale tog. Nærmeste stasjon er Lysaker stasjon og veien til Telenor Arena vil bli skiltet. Det gjorde i alle fall det til AC/DC-konserten. Et tips er å kjøpe tur-retur eller dagsbillett om det går ann. For det blir maks kaos ved billettautomatene etter konserten, det kan jeg love deg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har tenkt å booke et hotell som ligger 400m i fra Telenor Arena. Bare å spasere bort. Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har hotell i Oslo. Tipper det bli buss på meg. Hvis jeg ikke hadde rukket bussen hadde jeg tatt Taxi i nøden Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har sitteplass, men lurer på om langsida eller kortsida er best å sitte på. Noen formeninger? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Blir helt sikkert satt opp busser, men jeg vil anbefale tog. Nærmeste stasjon er Lysaker stasjon og veien til Telenor Arena vil bli skiltet. Det gjorde i alle fall det til AC/DC-konserten. Et tips er å kjøpe tur-retur eller dagsbillett om det går ann. For det blir maks kaos ved billettautomatene etter konserten, det kan jeg love deg. Kommer annpå hvilket tog du tar, men en togtur som tar ti minutter (Lysaker - Oslo S) går helt fint uten billett. Det er min erfaring. Til de som reiser fra og til Oslo så ville jeg satsa på buss. 31 (E) går til Fornebu og har holdeplass ikke langt unna arenaen. Veldig kort vei gjør at det blir veldig kjekt etter konserten og. Til de som reiser fra og til Asker, Drammen og lengre nedover, så anbefaler jeg tog både til og fra. Er skiltet gangvei fra Lysaker stasjon til arenaen og tar ca. 10-15 min og gå. Garanterer ikke at det er skiltet, men det har i alle fall vært det på andre arrangementer der, så det er det sikkert nå og. Noe som også går veldig fint er å ta bussen fra arenaen til Lysaker stasjon (første stopp på ekspressbussen fra arenaen til Oslo bussterminal) om du har litt dårlig tid, er litt dårlig til beins, osv. Fra og til Bekkestua: Buss til og fra. Bare følg skiltene etter konserten til bussene. Står <- Bekkestua og -> Oslo, for eksempel. Ruter setter opp mange ekstrabusser. Er dog litt venting i køene til bussene. Endret 27. desember 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har sitteplass, men lurer på om langsida eller kortsida er best å sitte på. Noen formeninger? Langsiden. Det blir nærmere scenen. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har tenkt å booke et hotell som ligger 400m i fra Telenor Arena. Bare å spasere bort. Sas-hotellet? Har rombestillingen min klar. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Stemmer det. Vet ikke om jeg blir en natt eller to. That's the thing. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skulle gjerne bodd på hotell Setfaren min mente også at vi burde gjøre noe mer ut av det enn å bare komme og gå. Vi bor i hønefoss så er ikke (såååååå) lange veien å kjøre Bare jævlig dritt at det er på en onsdag, vi skolegutter altså...eller er det en slags fridag eller noe den dagen siden dere andre skal? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg studerer så jeg tar meg fri. Reiser ned dagen før med tog og reiser tilbake den 15. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg bor 3,5t unna oslo, så jeg tar langhelg med 2x Kamelot etterpå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg gir faen i skole når det er Metallica som er på besøk. Må ta fly i nesten to timer også. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Bare jævlig dritt at det er på en onsdag, vi skolegutter altså...eller er det en slags fridag eller noe den dagen siden dere andre skal? Haha, skolen? Hvilket år går du? Jeg går VG2, og jeg driter fullstendig langt i skolen når jeg skal til Belfast i mai og se Metallica to ganger med kompiser. 3 dager blir jeg borte. Bekymrer meg ikke det grann. Slik jeg ser det har du tre alternativer: Kjøre til og fra Hønefoss (er jo i grunn null stress det? Er da ikke langt? Søke deg fri i to-tre dager. Bare droppe skolen UTEN å søke deg fri. De andre som skal prioriterer. Skole eller Metallica. Åpenbart valg for min del.. Pluss at det bare er snakk om 2 - 3 dager og. Endret 27. desember 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg går glipp av 1,5/2 dager skole. Jeg kan ikke si jeg bryr meg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg går ikke glipp av noe jobb, bortsett fra før konsert nummer to, der jeg kanskje tar meg noen timer fri for å få gode ståplasser Lenke til kommentar
Humber Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Bare jævlig dritt at det er på en onsdag, vi skolegutter altså...eller er det en slags fridag eller noe den dagen siden dere andre skal? Haha, skolen? Hvilket år går du? Jeg går VG2, og jeg driter fullstendig langt i skolen når jeg skal til Belfast i mai og se Metallica to ganger med kompiser. 3 dager blir jeg borte. Bekymrer meg ikke det grann. Slik jeg ser det har du tre alternativer: Kjøre til og fra Hønefoss (er jo i grunn null stress det? Er da ikke langt? Søke deg fri i to-tre dager. Bare droppe skolen UTEN å søke deg fri. De andre som skal prioriterer. Skole eller Metallica. Åpenbart valg for min del.. Pluss at det bare er snakk om 2 - 3 dager og. Hah! VG2? Jeg er ikke engang ferdig med ungdommsskolen Er 10. klasse så tror ikke jeg kommer til å skulke nei... kunne søkt om fri, men herregud, hvem innvilger fridager for at man skal dra på konsert? Ingen gjør det vettu...det gjelder bare ferie, begravelse osv... Dere på videregående, ja hva faen om dere skulker? Har jo INGEN ting å si for dere da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå