Hansoen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fant en fyr nå som skulle ha 1500kr(!) for en ståbillett. Rappoterte til Finn, men hvordan gjør dere det når dere tipser politiet? tredobling av pris er lattis. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Sida mi er ferdig, så langt. http://wikitallica.webs.com/ Som jeg har skrevet under "Nyheter", så trenger jeg hjelp av noen med VISA for å kunne utvikle siden videre. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Sida mi er ferdig, så langt. http://wikitallica.webs.com/ Som jeg har skrevet under "Nyheter", så trenger jeg hjelp av noen med VISA for å kunne utvikle siden videre. Kul side, denne må jeg lagre i favoritter Fant en skrivefeil du burde rette opp på. Ikke noe stort, men Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ville tro det finnes flere skrivefeil på siden. Hehe. Skal rette opp nå. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hmmm... Beklager, veldig Off-Topic, men måtte bare si det Endret 22. desember 2009 av Humber Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ops. Hva gjør jeg nå? Jeg føler mest for å velge og la meg verve av datating, fordi han hjalp meg å få billett, men Haakon spurte pent igår da jeg ikke tenkte på datating. Hehe. Ikke glem meg oppi dette jeg la ut et bilde, tenk på all den jobben og tiden jeg brukte på det For å si det sånn viss datating hjalp deg med billett så burde ikke valget være så veldig vanskelig Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Oi. JEg skal finne et anna bilde. EDIT: Sant det, Manx. Endret 22. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) http://www.encycmet.com/ her er allerede en encyclopedia for metallica Endret 22. desember 2009 av trrunde Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det finnes mange encyclpediaer om Metallica, det vet jeg. Det var mest for gøy at jeg lagde den. Det er en forskjell, og det er at min er på norsk. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Fikk litt inspirasjon fra siden din Knewt, og lagde meg en liten enkel countdown-side for konsertn For de av dere som trenger noe å glede seg til, kan dere ta en titt: http://www.bored.com/makecountdowns/show.php?id=191293 (Jaja, ble rosa - siden bildet med "13 . april...." var rosa....) Knewt: Gidder du å sjekke om meldingen jeg sendte deg via sia di (den kontaktdelen) kom fram - nettet klikket muligens i samme øyblikk som jeg sendte den Lenke til kommentar
Humber Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Merkelig...Tjotr sin klokke viser 111 dager, mens Knewt sin viser 110? Og begge er silt inn på 13. april? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Her er en annen countdown jeg har hatt gående et par uker. Humber: Tror tjotr sin er innstilt til akkurat klokkeslettet det begynner, mens på Wikitallica kunne jeg bare velge dag, ikke klokkeslett. Har ikke fått noen melding, nei, tjotr. Endret 23. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 No way in HELL! Den/de gitarene koster 20.000 kr i Norge! Holy fuck! Kødder du med meg? Jeg må melde meg inn i den klubben altså Og signert av hele bandet også? Det vil si at verdien stiger med sånn 10.000 eller noe? Nå skal du prestere å få 50 andre mennesker til å betale 300 kr i året, da Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Ja, det skal veldig mye til. Vet om en som vervet 100 folk og fikk førstepremien, han er norsk og medlem i Norway Inc.-chapteret, faktisk. Han ble flydd til USA og fikk alt det som det står at man skal få. For en utrolig premie.. Men som sagt, det er ekstremt mye jobb bak det der. Endret 23. desember 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg må si jeg er nesten mer interessert i gitaren enn førstepremien Lenke til kommentar
Humber Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 No way in HELL! Den/de gitarene koster 20.000 kr i Norge! Holy fuck! Kødder du med meg? Jeg må melde meg inn i den klubben altså Og signert av hele bandet også? Det vil si at verdien stiger med sånn 10.000 eller noe? Nå skal du prestere å få 50 andre mennesker til å betale 300 kr i året, da Mhm...50 medlemmer som hver betaler 300 kr er jo 15K så er ikke så mye bedre/billigere enn å kjøpe gitaren. Men det hadde vært så digg Bare fått masse folk til å joina og vips, der har du en "gratis" gitar, for du har jo ikke betalt mer enn 300 kr Men finnes det ikke noe slags forum på nettet der folk utveksler brukernavn når de skal registrere? Slik at alle liksom kan få av alle? Sånn som dette?: Hi, I'm going to register at Metclub.com tomorrow. If anyone wants to be my referal, tell me your username? For eksempel sånn? Da går det jo dritfort! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Er det andre muligheter til å få sånne credits enn ved selve innmeldingen i MetClub? Noen som har fått noen pakker her inne? "10 credits Goodie pack including a signed drum head & picks and past show's passes" Er disse virkelig signert, signert... ? Haakon*: Hvor mange credits har egentlig du mon tro?? Jeg er muligens den brukeren her inne som spør mest, men som ikke kommer med så mange velformulerte svar "tilbake" som dere andre - beklager Har ikke fått noen melding, nei, tjotr. Kan lik så godt si det her, siden det på en måte gjelder alle her: I kategorien "I Norge" hadde det vært fett om du kunne legge til f.eks hvilke sanger som ofte blir spilt her til lands etc. Garantert noen her inne som har peiling på dette området...! Endret 23. desember 2009 av tjotr Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Nei, er bare den måten å få credits på. Og ja, den er signert, signert, av bandet selv. Jeg har for øyeblikket ingen credits. Endret 23. desember 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Humber Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hehe...tror jeg skal nøye meg med min LTD M-50 så lenge... Så når jeg blir proff gitarist får jeg min egen signaturserie fra ESP tar jeg mye heller den. Og uten at jeg har betalt så mye som et rødt øre for den heller :!: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Ja, det skal veldig mye til. Vet om en som vervet 100 folk og fikk førstepremien, han er norsk og medlem i Norway Inc.-chapteret, faktisk. Han ble flydd til USA og fikk alt det som det står at man skal få. For en utrolig premie.. Men som sagt, det er ekstremt mye jobb bak det der. Hmmm.. Er det verdt 30.000 kroner? Jeg kan melde inn alle på facebookvennelisten min Men finnes det ikke noe slags forum på nettet der folk utveksler brukernavn når de skal registrere? Slik at alle liksom kan få av alle? Sånn som dette?: Hi, I'm going to register at Metclub.com tomorrow. If anyone wants to be my referal, tell me your username? For eksempel sånn? Da går det jo dritfort! Vi har i denne tråden her - 843976 er nummeret som skal brukes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå