Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg valgte å vente til etter nyttår jeg. Vil ha 2010-t-skjorta. :)

Tror ikke det er noe problem, jeg må fornye medlemskapet på denne tiden av året vært år og jeg mener å huske at man kan velge mellom '09 og '10 t-skjorta.

Til de av dere som venter på blu-ray'en fra Nimes kan glede seg. Må være det beste bildet jeg har sett på en musikk-bd før og lydkvaliteten er også temmelig bra (DTS-HD MA 5.1 eller PCM 2.0). :D

Gleder meg som en liten unge, men jeg har vel faktisk ikke fått beskjed om at den er sendt ennå, fikk sendingsbekreftelse på de to andre utgavene. Så jeg håper at den er sendt og at de har glemt å gi beskjed :ermm:

Kunne jo ha vært moro å sett i løpet av julen :)

Lenke til kommentar
Til de av dere som venter på blu-ray'en fra Nimes kan glede seg. Må være det beste bildet jeg har sett på en musikk-bd før og lydkvaliteten er også temmelig bra (DTS-HD MA 5.1 eller PCM 2.0). :D

Gleder meg som en liten unge, men jeg har vel faktisk ikke fått beskjed om at den er sendt ennå, fikk sendingsbekreftelse på de to andre utgavene. Så jeg håper at den er sendt og at de har glemt å gi beskjed :ermm:

Kunne jo ha vært moro å sett i løpet av julen :)

Jeg fikk heller ingen sendingsbekreftelse, så den er nok på vei. :)

Lenke til kommentar

Er du medlem fra før av eller er dette første gangen du skal melde deg inn?

Hos meg så ser det sånn ut:

post-29624-1261433426_thumb.jpg

Som du ser så får jeg opp valget om '09 eller '10 pakka.

Men jeg fornyer medlemskapet mitt så det kan være derfor :)

Edit:

Men jeg vil tro at du får 2010 pakke tilsendt, men hvis du skal være 100% sikker så er det jo bare å vente i 2 uker også gjøre det da :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Skal vi se her.. 1 medlem= 1 credit:

10 credits Goodie pack including a signed drum head & picks and past show's passes

25 credits an St. Anger platinum album award plaque

50 credits a Kirk Hammett edition ESP guitar signed by the band

100 credits *2 tickets to a Metallica show, 2 meet and greet passes, round trip airfare for two and one night's hotel accommodation.

Selv er jeg oppe i 7 :blush:

Lenke til kommentar
Skal vi se her.. 1 medlem= 1 credit:

10 credits Goodie pack including a signed drum head & picks and past show's passes

25 credits an St. Anger platinum album award plaque

50 credits a Kirk Hammett edition ESP guitar signed by the band

100 credits *2 tickets to a Metallica show, 2 meet and greet passes, round trip airfare for two and one night's hotel accommodation.

Selv er jeg oppe i 7 :blush:

No way in HELL! :dribble:

Den/de gitarene koster 20.000 kr i Norge! Holy fuck! Kødder du med meg? Jeg må melde meg inn i den klubben altså :D

Og signert av hele bandet også? Det vil si at verdien stiger med sånn 10.000 eller noe? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...