Tunky Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg valgte å vente til etter nyttår jeg. Vil ha 2010-t-skjorta. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Til de av dere som venter på blu-ray'en fra Nimes kan glede seg. Må være det beste bildet jeg har sett på en musikk-bd før og lydkvaliteten er også temmelig bra (DTS-HD MA 5.1 eller PCM 2.0). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg valgte å vente til etter nyttår jeg. Vil ha 2010-t-skjorta. Tror ikke det er noe problem, jeg må fornye medlemskapet på denne tiden av året vært år og jeg mener å huske at man kan velge mellom '09 og '10 t-skjorta. Til de av dere som venter på blu-ray'en fra Nimes kan glede seg. Må være det beste bildet jeg har sett på en musikk-bd før og lydkvaliteten er også temmelig bra (DTS-HD MA 5.1 eller PCM 2.0). Gleder meg som en liten unge, men jeg har vel faktisk ikke fått beskjed om at den er sendt ennå, fikk sendingsbekreftelse på de to andre utgavene. Så jeg håper at den er sendt og at de har glemt å gi beskjed Kunne jo ha vært moro å sett i løpet av julen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Til de av dere som venter på blu-ray'en fra Nimes kan glede seg. Må være det beste bildet jeg har sett på en musikk-bd før og lydkvaliteten er også temmelig bra (DTS-HD MA 5.1 eller PCM 2.0). Gleder meg som en liten unge, men jeg har vel faktisk ikke fått beskjed om at den er sendt ennå, fikk sendingsbekreftelse på de to andre utgavene. Så jeg håper at den er sendt og at de har glemt å gi beskjed Kunne jo ha vært moro å sett i løpet av julen Jeg fikk heller ingen sendingsbekreftelse, så den er nok på vei. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg valgte å vente til etter nyttår jeg. Vil ha 2010-t-skjorta. Når du registrerer deg, eventuelt år du fornyer, får du velge om du vil ha memberpackage 2009 eller 2010 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg valgte å vente til etter nyttår jeg. Vil ha 2010-t-skjorta. Tenker å gjøre det samme selv, men MÅ jeg vente til over nyttår for å få '10-skjorta? Står jo max 10 uker leveringsstid osv. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Det er det de har lagt inn som max tiden før du kan melde pakken savnet, ikke noe annet. Så er bare å bestille og velge '10 skjorta, ikke noe problem. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Hmm. Jeg hører dere sier det, men jeg finner ikke noe sted å velge mellom 09 og 10. Finner bare å velge størrelse. Har ikke gått lenger i bestillingsskjemaet, da. Endret 21. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Er du medlem fra før av eller er dette første gangen du skal melde deg inn? Hos meg så ser det sånn ut: Som du ser så får jeg opp valget om '09 eller '10 pakka. Men jeg fornyer medlemskapet mitt så det kan være derfor Edit: Men jeg vil tro at du får 2010 pakke tilsendt, men hvis du skal være 100% sikker så er det jo bare å vente i 2 uker også gjøre det da Endret 21. desember 2009 av Manx Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg er ny. Jeg venter til etter jul. Har ingen hast. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Husk å bruke oss eksisterende medlemmer som referanse, da :D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Hva får dere da? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Skal vi se her.. 1 medlem= 1 credit: 10 credits Goodie pack including a signed drum head & picks and past show's passes 25 credits an St. Anger platinum album award plaque 50 credits a Kirk Hammett edition ESP guitar signed by the band 100 credits *2 tickets to a Metallica show, 2 meet and greet passes, round trip airfare for two and one night's hotel accommodation. Selv er jeg oppe i 7 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Vel da er jo du ute av bildet vil jeg si, jeg har ingen så da kan han jo bruke meg 418548 er medlemsnr. mitt. Har vært medlem 8-9 år og ikke fått med meg det der, pokker. Kunne jo ha vært på god vei til et eller annet moro Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 jameshetfield- er du en jente? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) jameshetfield- er du en jente? Ja, jameshetfield er jente. Vel da er jo du ute av bildet vil jeg si, jeg har ingen så da kan han jo bruke meg Beklager å måtte skuffe deg, men jeg sendte han PM i går.. Endret 22. desember 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Neh, må nok skuffe dere... Knewt velger nok meg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det var jeg som lagde denne tråden.... Lenke til kommentar
Humber Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Skal vi se her.. 1 medlem= 1 credit: 10 credits Goodie pack including a signed drum head & picks and past show's passes 25 credits an St. Anger platinum album award plaque 50 credits a Kirk Hammett edition ESP guitar signed by the band 100 credits *2 tickets to a Metallica show, 2 meet and greet passes, round trip airfare for two and one night's hotel accommodation. Selv er jeg oppe i 7 No way in HELL! Den/de gitarene koster 20.000 kr i Norge! Holy fuck! Kødder du med meg? Jeg må melde meg inn i den klubben altså Og signert av hele bandet også? Det vil si at verdien stiger med sånn 10.000 eller noe? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Ops. Hva gjør jeg nå? Jeg føler mest for å velge og la meg verve av datating, fordi han hjalp meg å få billett, men Haakon spurte pent igår da jeg ikke tenkte på datating. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå