AmonAmarth Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Metallica-leksikonet begynner å ta form. Har jobbet non-stop i hele kveld omtrent. Får se om jeg orker enda mer senere, men nå tar jeg meg en pause. Får vel egentlig ikke lov å poste link her, gjør jeg? Det går vel som reklame. ..Og snart er det vel ikke lov å poste Wikipedia-artikler her heller? Jeg ser ikke hvorfor det ikke skal være lov å vise til et leksikon, selv om det er du som har skrevet det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Sant nok. For de som er interessert: wikitallica.webs.com Valgte å lage den på norsk, selv om jeg begynte på engelsk. Det finnes allerede så mange sider på engelsk. Endret 19. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Etter min mening ødelegger øreplugger mye av opplevelsen. Det legger en demper på alt, bokstavelig talt. En gang kan det si "pip" for deg og, for å si det sånn.. Du burde prøve ut de jeg linket til tidligere, de legger minimalt med "demper på alt", for å si det på den måten. Det finnes ørepropper som er tilpasset for konsertbruk, slik de jeg linket til. Disse er designet for å ikke ødelegge lydbildet. Jeg synes de klarer å bevare lydbildet veldig bra. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har prøvd slike. Ikke nøyaktig dem du linker til, men den typen øreplugger. Det ødelegger fortsatt stemningen, synes jeg. For min del kan det si pip så mye det bare vil, det var absolutt verdt det Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Finfin metallica-wiki-side! Jeg linker til den fra førsteposten! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Da var limited boksen ifra Nimes i hus, voksen eske for å si det sånn. Manlger bare BDen nå så er alle tre utgavene i hus. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Forumbrukeren AmonAmarth har startet arbeidet på en norsk Metallica-infoside! Siden finner du her! Rørt som jeg er, må jeg nok innrømme at det ikke er jeg som har laget siden, men Knewt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hehe. Det tar lenger enn jeg trodde, særlig sanginfo-sida. Bare å komme med andre kategorier/sider som du føler skulle vært med. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Blingsa litt der Jeg har rettet feilen Lenke til kommentar
Humber Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Kul side du har laget Amon Noe unødvendig da, men Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg bestilte sånne ørepropper. De funka utrolig bra i spektrum. Tok dem ut, og da ble lyden den samme bare endel høyere og litt vondere i ørene mine Hender jeg bruker de i bilen når jeg spiller for full blås og xD Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Ørepropper i bilen faktisk. Hehe... blir det noen damer med et hoppende/klirrende bagasjelokk da? Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Noen vet om en norsk side der man kan kjøpe Metallica singler? Untatt platekompaniet og CDON. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg har fått hentelapp på blu-ray'en nå, men siden Universal tydeligvis kun skrev beløpet inkl. frakt tror Posten de skal ha 165 kr. av meg. Nå som posten er stengt må jeg vente helt til mandag for å ringe og ordne opp. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Skummelt, jeg var å betalte på boksen før i dag, jeg sjekket pakken som den vanlige DVDen kom i og der sto det pokker meg £25, så den gikk igjennom. Da står det vel det samme på BDen Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg bestilte sånne ørepropper. De funka utrolig bra i spektrum. Tok dem ut, og da ble lyden den samme bare endel høyere og litt vondere i ørene mine Hender jeg bruker de i bilen når jeg spiller for full blås og xD Sjekka litt på den sida nå. Takk for tipset! De sender jo faktisk som brev også så det blir billig porto! Fantastisk Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Metallica på Blu-ray faktisk: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1298023...it/Product.html Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Metallica på Blu-ray faktisk: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1298023...it/Product.html Ja? Metallica live i Nimes ble sluppet i tre forskjellige versjoner, der hvor blu-ray er en av dem. Ser du skal gå til innkjøp av ørepropper du og; anbefaler deg disse. (Se grunn på forrige side). Om du kontakter dem så kan dem også sende det som brev slik at portoen blir på 30 kr og ikke 150 for servicepakke.. Bare ring dem. Endret 19. desember 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 noen her som har live sh*t: binge and purge? fant ut at den kommer til å ligge under juletreet i år og er de cd'ene som er med (ikke dvd'ene) fra live konserter, eller er det studio? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 noen her som har live sh*t: binge and purge? fant ut at den kommer til å ligge under juletreet i år og er de cd'ene som er med (ikke dvd'ene) fra live konserter, eller er det studio? Jeg har Live Shit! Cd'ene er live de også, akkurat som begge dvd'ene. Forøvrig den beste live-utgivelsen av Metallica i mine øyne. Seattle dvd'en er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå