Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Metallica-leksikonet begynner å ta form. Har jobbet non-stop i hele kveld omtrent. Får se om jeg orker enda mer senere, men nå tar jeg meg en pause. Får vel egentlig ikke lov å poste link her, gjør jeg? Det går vel som reklame.

..Og snart er det vel ikke lov å poste Wikipedia-artikler her heller? Jeg ser ikke hvorfor det ikke skal være lov å vise til et leksikon, selv om det er du som har skrevet det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter min mening ødelegger øreplugger mye av opplevelsen. Det legger en demper på alt, bokstavelig talt.

En gang kan det si "pip" for deg og, for å si det sånn..

Du burde prøve ut de jeg linket til tidligere, de legger minimalt med "demper på alt", for å si det på den måten. Det finnes ørepropper som er tilpasset for konsertbruk, slik de jeg linket til. Disse er designet for å ikke ødelegge lydbildet. Jeg synes de klarer å bevare lydbildet veldig bra. :)

Lenke til kommentar

Ja? Metallica live i Nimes ble sluppet i tre forskjellige versjoner, der hvor blu-ray er en av dem. :)

Ser du skal gå til innkjøp av ørepropper du og; anbefaler deg disse. (Se grunn på forrige side). Om du kontakter dem så kan dem også sende det som brev slik at portoen blir på 30 kr og ikke 150 for servicepakke.. Bare ring dem. :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
noen her som har live sh*t: binge and purge?

fant ut at den kommer til å ligge under juletreet i år :D og er de cd'ene som er med (ikke dvd'ene) fra live konserter, eller er det studio?

Jeg har Live Shit!

Cd'ene er live de også, akkurat som begge dvd'ene. Forøvrig den beste live-utgivelsen av Metallica i mine øyne. Seattle dvd'en er helt fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...