Marbash Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Har også fått bekreftet av ansatte i MetClub at denne gangen så er en billett en billett, ingen forskjeller. Skulle gjerne hatt Early Entry (inngang en halvtime før de med billetter kjøpt gjennom vanlig salg) på denne siden av dammen og. Det er hittil kun tilbudt i USA og Canada, og det er også bekreftet av de i MetClub at det ikke kommer til å skje i Europa denne gangen. Jeg vil også ha early entry... Hvorfor søren kjører de ikke det her? Visse fordeler burde man da ha av å være MetClub medlem. Selv er jeg ikke det, men unner da de som er medlem å få de beste plassene. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Har også fått bekreftet av ansatte i MetClub at denne gangen så er en billett en billett, ingen forskjeller. Skulle gjerne hatt Early Entry (inngang en halvtime før de med billetter kjøpt gjennom vanlig salg) på denne siden av dammen og. Det er hittil kun tilbudt i USA og Canada, og det er også bekreftet av de i MetClub at det ikke kommer til å skje i Europa denne gangen. Jeg vil også ha early entry... Hvorfor søren kjører de ikke det her? Nei, det kan du lure på. Det er ikke fysisk umulig akkurat, det STÅR "Fanclub" på sia av billetten, bare ha en egen inngang til MetClub-folket, å åpne den en halvtime før.. Grunnen til at dem ikke gjør det? Vel, den "grunnen" jeg har hørt er: "This will not be offered outside the US or Canada.". God grunn, don't you think? Endret 17. desember 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 De må jo hente billettene på venuen også, i USA.. Med Leg... Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Ifølge http://www.chapinc.com/songstats.php har Metallica aldri spilt My Friend of Misery live... WHY??? Vet Jason spilte den som instrumental inn i soloene hans. Dumt det ikke finnes en oversikt over bassolo-sanger Er ikke misery med på Live Shit plata fra '93 mon tro...? Har Trujillo spilt denne som instr. noen gang? Og har han spilt noen andre sanger inn i solone hans, som ikke blir spilt som ordentlige sanger så veldig ofte ? (Litt mange spm. - men er nysjerrig vettu ) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 De må jo hente billettene på venuen også, i USA.. Med Leg... Ja. Det har blitt gjort litt forskjellig fra venue til venue, men det er slik det har foregått for det meste, ja. Men det hadde da bare vært greit det? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Ifølge http://www.chapinc.com/songstats.php har Metallica aldri spilt My Friend of Misery live... WHY??? Vet Jason spilte den som instrumental inn i soloene hans. Dumt det ikke finnes en oversikt over bassolo-sanger Er ikke misery med på Live Shit plata fra '93 mon tro...? Har Trujillo spilt denne som instr. noen gang? Og har han spilt noen andre sanger inn i solone hans, som ikke blir spilt som ordentlige sanger så veldig ofte ? (Litt mange spm. - men er nysjerrig vettu ) Aldri spilt live... Kun spilt introen i litt doodles under konserter. Den er nok fredet også, litt som Pulling teeth. De må jo hente billettene på venuen også, i USA.. Med Leg... Ja. Det har blitt gjort litt forskjellig fra venue til venue, men det er slik det har foregått for det meste, ja. Men det hadde da bare vært greit det? Yeah! :D Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Aldri spilt live... Kun spilt introen i litt doodles under konserter. Den er nok fredet også, litt som Pulling teeth. Har Trujillo spilt den som "doodles" noen gang da?? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Nei, den er nok litt fredet... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Visse fordeler burde man da ha av å være MetClub medlem. Jeg vil vel påstå å få lov til å handle billetter et par dager eller noe sånn før alle andre er en rimelig grei fordel, eller? Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Hadde vært fett om de hadde spilt den live, men det skjer nok ikke Jeg vil også at de skal spille The Frayed Ends Of Sanity. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Visse fordeler burde man da ha av å være MetClub medlem. Jeg vil vel påstå å få lov til å handle billetter et par dager eller noe sånn før alle andre er en rimelig grei fordel, eller? Men til hvilken pris? Jeg betaler ikke 300 får å kjøpe biletter tidligere når de kommer så sjeldent som de gjør Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Ja herregud, de burde komme oftere enn det de gjør, for Norge er jo verdens navle. Sjette gangen de er her i løpet av 4 år når konsertene i TA er ferdige i april, jepp alt for dårlig for et band av Metallicas størrelse!!! Men nå er det jo ingen som tvinger folk til å være medlem av MetClub heller, er faktisk noe man velger helt selv. For min del så er de utgavene man får av So What! verdt prisen alene. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Men til hvilken pris? Jeg betaler ikke 300 får å kjøpe biletter tidligere når de kommer så sjeldent som de gjør "Sjeldent"? Jeg synes 300ish i året er en helt grei pris for billettgaranti. Mange mennesker der ute nå som ikke har fått billetter som gjerne skulle betalt 300 ekstra for å få tak i en ...For ikke å snakke om alt det andre stashet du får som MetClub-medlem. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Har 1 sitteplas den 13. til salgs. Selges til original pris. PM hvis noen er interessert. Selger fordi jeg fikk kloa på 2 ståplasser og skal kjøpe enda 1 og da får jeg selge den siste sitteplassen som jeg ikke får byttet. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Har 1 sitteplas den 13. til salgs. Selges til original pris. PM hvis noen er interessert. Selger fordi jeg fikk kloa på 2 ståplasser og skal kjøpe enda 1 og da får jeg selge den siste sitteplassen som jeg ikke får byttet. Kjøp og salg av billetter er ikke lov i denne tråden. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Ja herregud, de burde komme oftere enn det de gjør, for Norge er jo verdens navle. Sjette gangen de er her i løpet av 4 år når konsertene i TA er ferdige i april, jepp alt for dårlig for et band av Metallicas størrelse!!! Men nå er det jo ingen som tvinger folk til å være medlem av MetClub heller, er faktisk noe man velger helt selv. For min del så er de utgavene man får av So What! verdt prisen alene. + en ny T-shirt hvert år. Metclub er verdt penga uten tvil. Bare å kunne slappe av med billettbestillinga er verdt det. Tror de vil komme hit oftere i fremtiden. Så lenge publikum kjøper billetter som bare faen og det er en rå stemning under konsertene så vil de nok komme hit oftere. Leste her etter en av konsertene i Spektrum i sommer og jeg tror det var Nightkeeper som skrev at James smilte fra øre til øre etter konserten. Så de liker seg tydeligvis her. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Sikkert på den siste konserten dems, er vel til dags dato den konserten jeg har vært på i Norge som det virkelig var sinnsyk stemming ifra låt en og helt til det var slutt. (er i hvertfall topp 3 ) Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Sikkert på den siste konserten dems, er vel til dags dato den konserten jeg har vært på i Norge som det virkelig var sinnsyk stemming ifra låt en og helt til det var slutt. (er i hvertfall topp 3 ) Jeg synes fortsatt Oslo '07 gruser både Bergen '08 og Oslo '09 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Da har jeg sendt mail til 10 stk. på finn. Får håpe det er noen ærlige sjeler der ute. Men det irriterer meg at mange ikke skriver antall billetter i annonsen. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Da har jeg sendt mail til 10 stk. på finn. Får håpe det er noen ærlige sjeler der ute. Men det irriterer meg at mange ikke skriver antall billetter i annonsen. Vent å se. Mesteparten vil nok komme med svar som 'høyeste bud ligger på 1600 per billett. By over hvis du er interessert.' Hvis dette er tilfelle, vært flink gutt/pike og rapporter dem. Ta vare på mailene deres så du kan videresende til Finn som bevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå