Jefe Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Jess, jeg så det på setlisten. Og håper noe sykt at de spiller de to igjen under en av konsertene. Fantastiske låter begge to. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Jess, jeg så det på setlisten. Og håper noe sykt at de spiller de to igjen under en av konsertene. Fantastiske låter begge to. Vel, Bellz er fullt mulig, men jeg tror sjansene for å få Dyers igjen er små, den hadde i såfall kommet i slot 13 om de holder seg til det samme oppsettet som nå, noe som er meget sannsynlig. Jeg håper og tror at vi i slot 13 i år får Blackened og Battery. På hver sin dag, da. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Er det noen forskjell på hva de spiller på den 14. iforhold til den 13.? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Er det noen forskjell på hva de spiller på den 14. iforhold til den 13.? Ja, de bytter ut ca. 7-8 sanger fra kveld til kveld.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Og akkurat derfor vurderer jeg sterkt å bare dra på begge Skal jo til Oslo uansett og har billetter til begge. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Wictor, du skal på 13. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Eg hadde absolutt reist på begge om eg hadde hatt muligheten - uansett om dei hadde variert setlista eller ei. Dessverre har eg kun billett til den 14. og får nøya meg med det. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 håper de spiller Battery! var for full i 07 til å huske det Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Det håpar eg også! Det er ekstremt farleg med alkohol på slike arrangement Som regel går det fint - men på Iron Maiden på Hovin blei det for mykje, og eg hugsar ikkje så mykje fra den konserten Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Tsktsktsk.. Det værste med de som er fulle, er en ekstreme veivedansingen og vaklingen igjennom folkemengden med ølglass som tømmes på alle Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Haha, riktig! Klassisk gjenganger Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Kommer nok til å bli et par kalde gjennom konserten(e), men jeg skal ikke få i meg så mye at jeg ikke husker konserten. Er jo derfor man er der. Samme gjelder fotball på pub. Er (i hvertfall jeg) jo der får å se fotball. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Yupp.. Problemet på denne typen arrangementer er veldig ofte at de driter i lovgivningen og selger til folk som er SVÆRT tydelig beruset! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Yupp.. Problemet på denne typen arrangementer er veldig ofte at de driter i lovgivningen og selger til folk som er SVÆRT tydelig beruset! Problemet er vel heller at mennesker kjøper mye øl på en gang. Ikke få gangene jeg har sett mennesker komme med både to og tre sekspakninger Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 På ståbillettene jeg fikk byttet til meg, står det inngang: E2. Er dette Metclub-inngangen ? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Står det Fanclub på siden av billetten? Har kjøpt via Metclub, og har også inngang E2. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Står det Fanclub på siden av billetten? Har kjøpt via Metclub, og har også inngang E2. Nei, gjør ikke det. Her er billetten: Endret 16. desember 2009 av tjotr Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Når oppdaterer de egentlig MetClub-tingen? Jeg gidder ikke kjøpe MetClub nå, så lenge det er 09-t-skjorte. Når kommer 2010-pakka? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Står det Fanclub på siden av billetten? Har kjøpt via Metclub, og har også inngang E2. På min står det "Fan Club" med veldig liten skrift på ihvertfall. Når oppdaterer de egentlig MetClub-tingen? Jeg gidder ikke kjøpe MetClub nå, så lenge det er 09-t-skjorte. Når kommer 2010-pakka? Når du oppdaterer medlemskapet så skal du få opp en side hvor du kan velge mellom 2009 eller 2010 pakka. Hvis du velger 2010 så blir den sendt på nyåret. Tror det er sånn for førstegangsmedlemmer òg, men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Aha. Da så. Fant ingen måte å velge 2010-pakke på nå. Da venter jeg bare til etter nyttår og regner med det kommer automatisk da. Endret 16. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå