Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe annet enn Turboneger så blir jeg glad.

Fixed. :)

PS. Steik kor pinlig det var då dei varma opp i 2007... Hank von Halvnaken og Bleikfeit dreit seg ut på scena i tre kvarter. Flaut.

Hvis du synes det var flaut hva da med HIM, trommesettet til Ulrich lagde jo mer liv en HIM når det ble trillet ut på scenen...

Lenke til kommentar

PS. Steik kor pinlig det var då dei varma opp i 2007... Hank von Halvnaken og Bleikfeit dreit seg ut på scena i tre kvarter. Flaut.

Turboneger var FETE. HIM sugde svett balle, LoG og Mastodont nesten like mye...

Hvis du synes det var flaut hva da med HIM, trommesettet til Ulrich lagde jo mer liv en HIM når det ble trillet ut på scenen...

+1

Det var en horribel opplevelse!

Lenke til kommentar
Tok av? Pfft... Største skiten innan norsk rock imo. Men er einig i at det var betre enn HIM sin opptreden.

Det tok av ja, jeg var der, så jeg kan selv skrive under på at det tok av under kremlåta Age of Pamparius, var du han som stod hele konserten med fingern i været?

Apocaylpse Dudes er blant de ypperste rockeskiver som noensinne er laget i Norge.

Lenke til kommentar

For hvem? Jævlig synd for deg om du ikke liker musikken da, ingen andre bryr seg om hva du sier/mener. Jeg hører noe på Turbonegro, låtene deres er sånn helt ok men for faen: en konsert er en konsert, jævlig fett uansett :D

Lenke til kommentar
Tok av? Pfft... Største skiten innan norsk rock imo. Men er einig i at det var betre enn HIM sin opptreden.

Det tok av ja, jeg var der, så jeg kan selv skrive under på at det tok av under kremlåta Age of Pamparius, var du han som stod hele konserten med fingern i været?

Niks, ingen finger i veret her i gården, men heller ingen entusiasme.

For hvem? Jævlig synd for deg om du ikke liker musikken da, ingen andre bryr seg om hva du sier/mener. Jeg hører noe på Turbonegro, låtene deres er sånn helt ok men for faen: en konsert er en konsert, jævlig fett uansett :D

Ops, gløymde at eg ikkje kan få seie meininga mi. Skal ikkje gjenta seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...