Jefe Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Noe annet enn Lamb Of God så blir jeg glad. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Noe annet enn Lamb Of God så blir jeg glad. NEI Lenke til kommentar
huf Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Noe annet enn Turboneger så blir jeg glad. Fixed. PS. Steik kor pinlig det var då dei varma opp i 2007... Hank von Halvnaken og Bleikfeit dreit seg ut på scena i tre kvarter. Flaut. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Er bare ikke noen stor fan av LoG. That's it. Egentlig så lenge Metallica kommer på scenen så driter jeg i hvem som oppvarmer. Og ja, Turboneger hadde vært katastrofe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Noe annet enn Turboneger så blir jeg glad. Fixed. PS. Steik kor pinlig det var då dei varma opp i 2007... Hank von Halvnaken og Bleikfeit dreit seg ut på scena i tre kvarter. Flaut. Hvis du synes det var flaut hva da med HIM, trommesettet til Ulrich lagde jo mer liv en HIM når det ble trillet ut på scenen... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Noe annet enn Turboneger så blir jeg glad. Fixed. PS. Steik kor pinlig det var då dei varma opp i 2007... Hank von Halvnaken og Bleikfeit dreit seg ut på scena i tre kvarter. Flaut. Turboneger var FETE. HIM sugde svett balle, LoG og Mastodont nesten like mye... Noe annet enn Turboneger så blir jeg glad. Fixed. PS. Steik kor pinlig det var då dei varma opp i 2007... Hank von Halvnaken og Bleikfeit dreit seg ut på scena i tre kvarter. Flaut. Hvis du synes det var flaut hva da med HIM, trommesettet til Ulrich lagde jo mer liv en HIM når det ble trillet ut på scenen... +1 Det var en horribel opplevelse! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Noe annet enn Turboneger så blir jeg glad. Fixed. PS. Steik kor pinlig det var då dei varma opp i 2007... Hank von Halvnaken og Bleikfeit dreit seg ut på scena i tre kvarter. Flaut. Pinlig? Turboneger skapte liv som faen, de gjorde det de ble hentet for å gjøre. Tok jo helt av under Apocalypse Dudes. Lenke til kommentar
huf Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Tok av? Pfft... Største skiten innan norsk rock imo. Men er einig i at det var betre enn HIM sin opptreden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Tok av? Pfft... Største skiten innan norsk rock imo. Men er einig i at det var betre enn HIM sin opptreden. Det tok av ja, jeg var der, så jeg kan selv skrive under på at det tok av under kremlåta Age of Pamparius, var du han som stod hele konserten med fingern i været? Apocaylpse Dudes er blant de ypperste rockeskiver som noensinne er laget i Norge. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Turboneger var dritfett i 07, ja, ser de gjerne igjen. Og jeg kan også skrive under på at det ble liv da de varma opp for Metallica på Valle Hovin. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Skulle gjerne sett at Volbeat åpna for dem på europa turneen, men tror kanskje at Volbeat skal ha sitt eget program til sommeren/våren. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Noe annet enn Turboneger så blir jeg glad. Fixed. PS. Steik kor pinlig det var då dei varma opp i 2007... Hank von Halvnaken og Bleikfeit dreit seg ut på scena i tre kvarter. Flaut. For hvem? Jævlig synd for deg om du ikke liker musikken da, ingen andre bryr seg om hva du sier/mener. Jeg hører noe på Turbonegro, låtene deres er sånn helt ok men for faen: en konsert er en konsert, jævlig fett uansett Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Synes også at Turbo var svært bra i 07' Men mot HIM blir vel det meste bra xD Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Om noen her har lastet ned Nimes-konserten (eller enkeltlåter) fra liveMetallica.com så skrik ut. Enten her eller på PM. Appreciate it. nevermind, fiksa det. Endret 14. desember 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
huf Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Tok av? Pfft... Største skiten innan norsk rock imo. Men er einig i at det var betre enn HIM sin opptreden. Det tok av ja, jeg var der, så jeg kan selv skrive under på at det tok av under kremlåta Age of Pamparius, var du han som stod hele konserten med fingern i været? Niks, ingen finger i veret her i gården, men heller ingen entusiasme. Noe annet enn Turboneger så blir jeg glad. Fixed. PS. Steik kor pinlig det var då dei varma opp i 2007... Hank von Halvnaken og Bleikfeit dreit seg ut på scena i tre kvarter. Flaut. For hvem? Jævlig synd for deg om du ikke liker musikken da, ingen andre bryr seg om hva du sier/mener. Jeg hører noe på Turbonegro, låtene deres er sånn helt ok men for faen: en konsert er en konsert, jævlig fett uansett Ops, gløymde at eg ikkje kan få seie meininga mi. Skal ikkje gjenta seg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg sitter og hører på S&R nå. Skal juble høyt hvis de spiller den den 13., selv om jeg tviler litt. Lenke til kommentar
PizzaHarvester Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg sitter og hører på S&R nå. Skal juble høyt hvis de spiller den den 13., selv om jeg tviler litt. Alltid lov å håpe xD Kan jo være at de plutselig begynner å legge den til på setlistene. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Hadde vært fett med instrumental-konsert Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Tja. Et band uten vokalist er ikke et band. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Er The Day That Never Comes med i den "vanlige" setlista? Soloen i den sangen er sykt episk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå