Manx Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Eneste jeg tenker hadde vært litt fett hadde vært Kill 'Em All, Ride the Lighting, Master of Puppets og And Justice For All i vinyl så jeg kunne hengt dem alle opp på veggen Det hadde vært fett det Har ikke alle det? Har dem ikke på veggen, men i en limited edition boks som jeg kjøpte for noen år siden Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg er også blodfan (tro meg) men jeg føler ikke noe spessielt behov for hvert eneste produkt merket "Metallica" (har forøvrig kun en t-skjorte ). Eneste jeg tenker hadde vært litt fett hadde vært Kill 'Em All, Ride the Lighting, Master of Puppets og And Justice For All i vinyl så jeg kunne hengt dem alle opp på veggen Det hadde vært fett det Du har vel CDar? Ellers vil eg ikkje kalle deg tittelen blodfan. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Fan-rating måles i antall metallica-merket stasj som befinner seg i bostaden... JADA Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Poenget mitt var at han skrev at alt han eigde var ei tskjorte. Min meining er at du ikkje er "BLODFAN" om du ikkje eiger ein einaste CD. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Man bør i det minste støtte bandet med å kjøpe band-merchandises om man skal kalle seg "blodfan". Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Eg tenker sikkert på noe annet enn dere når ordet fan kommer for øre Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Eg tenker sikkert på noe annet enn dere når ordet fan kommer for øre Er einig i at ein ikkje trenger å eige alt. Ein blodfan for meg er ein som dyrkar bandet og har vore på ein del konsertar. På konserten er blodfansa dei som står langt framme og synger med på dei fleste om ikkje alle sangane. Korleis kan ein sangane om ein ikkje eig ein CD? Husk at torrents og P2P ikkje fantes i store delar av Metallica si karriere. Og det er heller ikkje lovlig, noko som etter mi meining er eit alternativ blodfans ikkje nytter. Ein har sjølvsagt Spotify/Wimp/YouTube som alle er meir eller mindre lovlige alternativ, men igjen - ikkje har vert i majoriteteten til Metallica si karriere. Så korleis ein kan kalle seg "blodfan" utan å eige ein CD er for meg framleis uforståelig Endret 10. desember 2009 av Wackee Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Så jeg, som bare er 19 år og ikke har vært store gutten i majoriteten av Metallica sin historie, kan ikke være blodfan hvis jeg ikke eier noen cd'er, men har skaffet sangene på spotify, youtube etc etc? DET er uforståelig for meg hvertfall!(nå sier ikkje jeg at jeg er blodfan, for det er jeg ikke, liker bare musikken veldig godt og hører mye på dem og leser mye om dem, men man trenger ikke subbe rundt i Metallica t-skjorte og ha hylla full av cd'er og plakater av Metallica for å være blodfan. Det er bullshit fra ende til annen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Metallica er ikke på Spotify. Dessuten, hvor mye støtter du bandet om du kun hører de på Youtube, radio og andre gratistjenester? Jeg mener du må legge litt mer i det om du skal få kalle deg blodfan. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Ikke vet jeg, har ikke leita. For å si det sånn her da: Metallica har nok penger, jeg støtter dem med å gå på konserter. Musikk handler vel om Musikk, men det er mulig jeg tar feil her å. Men det er \care, forskjellige meninger holder verden igang. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Poenget mitt var at han skrev at alt han eigde var ei tskjorte. Min meining er at du ikkje er "BLODFAN" om du ikkje eiger ein einaste CD. Så om jeg ikke hadde eid en Metallica-CD, så hadde jeg ikke gjort meg fortjent til tittelen 'blodfan' selv om jeg kan kjenne igjen hver eneste sang i løpet av 20 sekunder, har 4 t-skjorter og sett bandet live seks ganger? Blodfan har ingenting å gjøre med hva du eier. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 En blodfan for meg er en fan av blod. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Det er da mange "versjoner" av blodfans, men det jeg forbinder med blodfans (les: de som er ivrigst etter bandet, kan det meste osv.) er de som også er ivrig etter nye ting. De som skaffer seg den siste cd'en, ser på metontour osv. Man kan være fan av et band uten å eie noe som helst, men hvis man skal plassere seg selv i gruppen blant de ivrigste fansene er det rart at man kun benytter seg av ulovlige måter å skaffe musikken på, spesielt med tanke på Metallica's syn på Napster. Endret 11. desember 2009 av datating Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) I don't know if you lik this song, or if you know it, but we're gonna play it ANYWAY: BLODFAAAAN!!!! Endret 11. desember 2009 av Osse-Mon Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Ytterlige tre mennesker anmeldt til Finn Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 I don't know if you lik this song, or if you know it, but we're gonna play it ANYWAY: BLODFAAAAN!!!! :!: Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 En blodfan for meg er en fan av blod. Jeg lo av denne, jeg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har ikke alle albumene, jeg har ikke mange t-shirts, har heller ikke veldig mange liveDVD'er. Men jeg er ofte innom metontour.com, leser en god del om bandet, jeg er metclub medlem (sitter på med t-skjorta atm faktisk ) og jeg har kjøpt noen album og DVD'er (S&M ofc). Har kun vært på en konsert og skal på enda flere i fremtiden. Det inkluderer en eller to i Telenor Arena. Blodfan? Nja, ikke så veldig langt unna i hvertfall. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Samme her, har ikke stort av dem, men leser mye om de og av de Lenke til kommentar
Humber Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Poenget mitt var at han skrev at alt han eigde var ei tskjorte. Min meining er at du ikkje er "BLODFAN" om du ikkje eiger ein einaste CD. Kan man vel FAEN meg være? Hvem sier at du bestemmer hva som er blodfan? Jeg har noen CD'er ja, men jeg snakker om VINYL plater! Sånne store som man legger i en platespiller med en arm som leser platene...dere skjønner hva jeg mener ja? Jeg sier bare at det hadde vært fett å ha noen av de vinylplatene å henge på veggen, for pynt altså, ikke for å spille av Jeg tror at du "Wackee" ikke er blodfan i det hele tatt. Jeg er dypt og lidenskapelig inn i bandet, jeg elsker musikken deres, 70 % av det jeg hører av musikk er Metallica og bandet er en av de få grunnene til at jeg lever. Du er blodfan fordi du har 5 t-skjorter, alle albumene, og noen DVD'er...jo også kan du navnet på alle medlemmene i bandet, "skal vi se, det var James Hetfield, Kirk Hammet han som spiller trommer ikke sant? Og så er det Lars Ulrich og Robert...emmm..." Endret 11. desember 2009 av Humber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå